//
کدخبر: ۱۷۸۷۷۲ //
پیش بازی تاتنهام انگلیس-منچسترسیتی انگلیس؛

جنگ انگلیسی ها/ ارتش لندن و منچستر به جنگ هم خواهند رفت

تاتنهام و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی،از بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

جنگ انگلیسی ها/ ارتش لندن و منچستر به جنگ هم خواهند رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی دیگر از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام هاتسپر برگزار خواهد شد.

زنبق های سفید شهر لندن برای رسیدن به نیمه نهایی به سد محکمی به نام منچسترسیتی برخورد کرده اند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو امیدوارند که تیم سرحال آبی آسمانی های شهر منچستر را شکست دهند و تلاش می کنند از بازی خانگی خود بهترین سود را ببرند،اما سیتیزن ها با هدایت پپ گواردیولا روزهای خوبی دارن پشت سر می گذارند و یکی از مدعی های قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا هستند و برای رسیدن به هدف خود باید حریفان خود را از سر راه بردارند که یکی از آن ها تاتنهامی ها هستند.آبی ها می توانند با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی رفت که به میزبانی سفیدها در ورزشگاه جدید تاتنهام هاتسپر استادیوم برگزار می شود کار را به بازی برگشت در شهر منچستر بکشاند و آن جا با حمایت هوادارنشان به نیمه نهایی برسند.اما باید ببینیم در بازی رفت چه نتیجه ای رخ خواهد داد.

تاتنهام در مرحله یک هشتم با برتری مجموع دو دیدار رفت و‌ برگشت با نتیجه ۴بر صفر دورتموند را شکست داده است،در بازی رفت که میزبان سفیدها بودند با برتری ۳برصفر دورتموند را شکست داده بودند گلزنان این دیدار سونگ هیونگ-مین،یان فرتونگن و فرناندو یورنته برای اسپرزها گلزنی کرده بودند.اما در دیدار برگشت هم این تاتنهام بود که با برد یک بر صفر زنبورها در سیگنال ایدونا پارک شکست داد در این مسابقه هری کین تک گل بازی را به ثمر رسانده بود.

منچستر سیتی هم با برد پر گل ۱۰ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی شالکه۰۴ آلمان را شکسته داده بود و پا به مرحله یک چهارم گذاشته است.

بازی رفت دو تیم شالکه۰۴ و منچستر سیتی با برد ۳بر۲ آبی های شهر منچستر به پایان رسیده بود.در این بازی سرخیو آگوئرو،لروی سانه و رحیم استرلینگ برای منچسترسیتی و دو گل نماینده آلمان را هم نبیل بن طالب زده بود،در دیدار برگشت هم آبی های اشرافی چیزی برای گفتن نداشتند و با هفت گل در اتحاد شکست خوردند برای سیتی ها سرخیو آگوئرو دو بار،لروی سانه،رحیم استرلینگ،برناردو سیلوا،فیل فودن و گابریل ژسوس گلزنی کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان