//
کدخبر: ۱۷۸۵ //

مهدی رحمتی از نیمکت به شیرجه و آشتی

کاپیتان اول تیم فوتبال استقلال در عجیب ترین برهه دوران فوتبالش قرار گرفته است اما آنچه که واضح است او دارد به خوبی این شرایط را مدیریت می کند.

مهدی رحمتی از نیمکت به شیرجه و آشتی

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهدی رحمتی که در بازی با نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی با کادرفنی استقلال به مشکل خورد، در بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر نیمکت نشین شد و شایعه شد که درخواست رضایت نامه کرده است، شایعه ای که البته خودش خیلی زود آن را تکذیب کرد.

 

مهدی رحمتی از نیمکت به شیرجه و آشتی

اما مهدی رحمتی در اولین روز بعد از تعطیلات نیم فصل استقلال بدون توجه به حواشی به محل تمرین آمد وبا انگیزه کار خود را دنبال کرد تا کادرفنی تیمش را مجاب کند که به او بازی بدهد.

 

هرچند مهدی رحمتی در بازی روز گذشته برابر نفت تهران هم در ترکیب اصلی استقلال جایی نداشت ولی او برخورد کاملا حرفه ای با این موضوع داشت و در تمرین امروز هم با آمادگی کامل شرکت کرد.

مهدی رحمتی از نیمکت به شیرجه و آشتی

اما بی تردید مهمترین نکته تمرین استقلال آشتی رحمتی را با محمد خرمگاه بود تا حالا کاپیتان استقلال بیشتر هر زمان دیگری به ترکیب اصلی نزدیک باشد.

 

آنچه که مسلم است مهدی رحمتی در این روزها کاملا آماده است و قصد دارد هر طور شده خود را به ترکیب اصلی استقلال تحمیل کند، البته او این بار به دور از حواشی به دنبال پس گرفتن حق خود است.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان