//
کدخبر: ۱۷۸۳۰۲ //

رویای استقلالی ها نقش بر آب شد!

استقلال تهران که تا قبل از دربی پایتخت شرایط خوبی داشت و از مدعیان قهرمانی لیگ به حساب می آمد، با باخت در دربی و توقف برابر سایپا، اکنون تمام رویاهای خود را بر باد رفته می بینید.

رویای استقلالی ها نقش بر آب شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

آبی پوشان پایتخت که از زمان باخت شهرآورد وضعیت خوبی ندارند و دچار بحران ها و حواشی متعددی شده اند، تا بدین جای فصل جاری لیگ برتر پس از 24 بازی 44 امتیاز کسب نموده و رتبه‌ی چهارم جدول را در اختیار دارند.

شاگردان وینفرد شفر اکنون با صدر جدول رده بندی هفت امتیاز فاصله داشته و با توجه به رسیدن لیگ به هفته های پایانی و آمادگی پرسپولیس و تراکتور و سپاهان و همچنین شرایط بغرنج خود، تا حدود زیادی قهرمانی را از دست رفته می بینند.

شفر و استقلال اکنون در بهترین حالت، می توانند نایب قهرمانی و یا کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان آسیا را متصور باشند، چیزی که با منصوریان و مظلومی هم استقلال به آن دست یافت و مشخص نیست که با این اوصاف، چه نیازی به آمدن شفر آلمانی بود!

سال گذشته نیز استقلال به همراه پیرمرد آلمانی در هفته های آخر لیگ دوئل بر سر نایب قهرمانی را به ذوب آهن امیر قلعه نویی واگذار نمود، گرچه زیر سایه‌ی برد دربی برگشت در آن سال ماند؛ اما در این فصل رقابت ها اگر باز چنین شکستی رقم بخورد، بی تردید وینفرد شفر با مشکل مواجه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان