//
کدخبر: ۱۷۸۰۸۰ //

برانکو بازهم با یک تصمیم جنجالی همه را سر کار گذاشت

باز هم گذشت زمان نشان داد که سرمربی کروات پرسپولیس اشتباه نکرده است.

برانکو بازهم با یک تصمیم جنجالی همه را سر کار گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

در طول حضور 4سالۀ برانکو ایوانکوویچ در باشگاه پرسپولیس این سرمربی کروات تصمیمات عجیب و جنجالی زیادی را اتخاذ کرده که هربار با انتقاداتی از سوی برخی هواداران و کارشناسان روبرو شده است. از خرید بازیکنان اوکراینی تا کنار گذاشتن چندین ستارۀ مطرح. در اکثر این تصمیمات گذشت زمان نشان داده که ایوانکوویچ در تصمیم خود اشتباه نکرده و همان منتقدان و کارشناسان حق را به او داده‌اند.

در ابتدای خرید ماریو بودیمیر و حضور این بازیکن در چند دیدار ابتدایی سرخ‌پوشان حمله‌ای از سوی رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس به سوی برانکو نسبت به خرید این مهاجم میلیاردی شکل گرفت. اما اکنون گذشت زمان نشان داده که این سرمربی موفق هدفش از خرید بودیمیر چیز دیگری بوده است.

بودیمیر در دیدارهای اخیر پرسپولیس بیش‌تر در نقش یک گل‌ساز ظاهر شده تا گل‌زن و نقش مهاجم سایه را ایفا کرده است. با ورود بودیمیر به پرسپولیس همگان فکر می‌کردند وظیفۀ این مهاجم تنومند گل‌زنی است اما برانکو بازهم همه را سر کار گذاشت و از مهاجم تیمش یک گل‌ساز ساخت. ماریو بودیمیر در چند دیدار آخر پرسپولیس با نمایش‌های خوبش نظر موافق اکثر هوادران تیمش را کسب کرده و نشان داده که حرف‌هایی برای گفتن دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان