//
کدخبر: ۱۷۷۹۳۴ //

نساجی ۰_۰ سپاهان؛ قلعه‌نویی و شاگردانش از کورس قهرمانی جا ماندند

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

نساجی 0_0 سپاهان؛ قلعه‌نویی و شاگردانش از کورس قهرمانی جا ماندند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم‌های فوتبال نساجی و سپاهان از ساعت 17:45  امروز در دیداری از هفتۀ بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. ترکیب ابتدایی دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود:

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی و علی قربانی

ترکیب نساجی

حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، امید سینک، محمد آبشک، حامد شیری، رحمان جعفری، سید محمد میری، جورجی گولسیانی و سجاد آشوری

 نیمۀ اول را سپاهان بهتر آغاز کرد و موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای به روی دروازۀ نساجی میزبان ایجاد کرد که با هوشیاری دروازه‌بان و مدافعان این تیم، نتیجه‌ای در بر نداشت. در ادامه شاگردان مجید جلالی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و اجازۀ بازیسازی به هافبک‌های سپاهان ندادند. دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

شاگردان قلعه‌نویی که نمی‌خواستند از کورس مدعیان قهرمانی جا بمانند، نیمۀ دوم را هجومی آغاز کردند اما در رسیدن به دروازۀ حریف چندان موفق نبودند. نساجی هم در پاسخ به بازی تهاجمی طلایی‌پوشان، حملاتی به سمت دروازۀ آن‌ها انجام داد اما مهاجمان این تیم در امر گل‌زنی موفق نبودند. سپاهانی‌ها در دقایق پایانی فشار زیادی به روی دروازۀ میزبان وارد کردند اما بازیکنان نساجی با فداکاری مانع گل‌زنی سپاهانی‌ها شدند. این دیدار در نهایت با حساب 0-0 به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی دو امتیاز حساس این دیدار را از دست داده و از کورس مدعیان قهرمانی جا بمانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان