//
کدخبر: ۱۷۷۹۰۸ //

روخی‌بلانکو آخرین مانع برای فتح لالیگا توسط ارتش کاتالان

دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید فردا در هفتۀ سی و یکم لالیگای اسپانیا مقابل یک دیدیگر قرار خواهند گرفت.

روخی‌بلانکو آخرین مانع برای فتح لالیگا توسط ارتش کاتالان
به گزارش فرتاک نیوز،

 حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفتۀ سی‌ویکم لالیگا را فردا شب بارسلونا و اتلتیکومادرید رقم خواهند زد. تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی اسپانیا، فرداشب از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

کاتالان‌ها با 70  امتیاز و تفاضل گل فوق‌العاده 48 + در صدر جدول قرار دارند و با فاصله‌ای که با دیگر رقبا ایجاد کرده اند، رویای قهرمانی در پایان فصل برای آن‌ها دور از دسترس نخواهد بود. شاگردان والورده در هفتۀ سی‌ام مقابل زیر دریایی‌ها توانستند در دقایق پایانی شکست سنگین چهار بر دو را با درخشش مسی و سوارز به تساوی بکشاند. بارسلونا در نیم فصل اول در هفتۀ سیزدهم در زمین روخی‌بلانکو شکست نخورد و شکست یک بر صفر را در دقایق پایانی با گل عثمان دمبله به تساوی کشاند. کاتالان‌ها امیدوار هستند تا با پیروزی بر اتلتیکومادرید، نیمی از نام خود را بر روی جام قهرمانی ببیند.

اما سیمئونه به هیچ‌وجه دوست ندارد مانند 5 دیدار اخیر خود برابر بارسلونا ناموفق باشد و نتواند آبی‌واناری‌ها را شکست دهد. شاگردان او با کسب 62 امتیاز از سی بازی، با 8 امتیاز اختلاف نسبت به کاتالان‌ها در جایگاله دوم قرار دارند. آن‌ها به خوبی می‌دانند اگر در نیوکمپ بتوانند یاران مسی را شکست دهند، در هفت هفتۀ باقی‌مانده می‌شود به امید لغزش آن‌ها بمانند. اتلتیکومادرید که لیگ قهرمانان اروپا راهم از دست داده است تمرکز خود را روی لالیگا گذاشته است و حال باید به انتظار نشست و دید که آیا روخی‌بلانکو می‌تواند فاصله را با صدر جدول به 5 برساند؟

این دیدار قطعا جدال زیبای بازیکنانی نظیر مسی، سوارز، موراتا و گریزمن باشد. شبی که می‌تواند بسیاری از فوتبال دوستان به زیبایی سپری شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان