//
کدخبر: ۱۷۷۶۹۳ //

حمله علیرضا بیرانوند به نیمار و امباپه

دروازبان تیم ملی ایران از نیمار و امباپه به عنوان شکارهای آینده خود نام برد.

حمله علیرضا بیرانوند به نیمار و امباپه
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا بیرانوند، دروازبان تیم ملی فوتبال ایران سال 97 را با درخشش در مسابقات مختلف پشت سر گذاشت. وی در مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا، همراهی پرسپولیس در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و در نهایت جام ملتهای آسیا 2019، عملکرد فوق العاده ای از خود برجای گذاشت.

بیرانوند سال 97 را یکی از بهترین سال های زندگی خود می داند و دلیل این امر را تمرکز بر روی کار خود و استفاده از دوستان و مشاوران خوب دانست. وی گفت: سعی کردم هیچگاه وارد حاشیه نشوم به بر روی کار خودم تمرکز داشته باشم.

دروازبان لرستانی فوتبال ایران درباره مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه برابر پرتغال گفت: اولین موضوعی که پس از مهار پنالتی به ذهنم خطور کرد این بود که الان مردم در ایران چقدر خوشحال شده‌اند بعد از مهار آن پنالتی چند ثانیه‌ای داغ بودم و نمی‌دانستم چه کار بزرگی کرده‌ام حس عجیب و غریبی بود، اما بعد که دیدم در دنیای مجازی آن صحنه چه بازتاب‌هایی داشته، تازه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.  

بیراوند در ادامه صحبت هایش به شکارهای آینده خود اشاره کرد و گفت: مسی را دوست ندارم، اما شکار‌های من در جام جهانی بعدی "نیمار" و "امباپه" خواهند بود و برای آن‌ها نقشه دارم.

​​​گفتنی است که بیرواند در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در برابر السد قطر موفق شد ضربه سر ژاوی را در دقایق پایانی بازی مهار کند و پرسپولیس را به فینال این مسابقات برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصادنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان