//
کدخبر: ۱۷۷۶۷۰ //

ضربه بزرگ به استقلال در آستانه دیدار با آبی‌های سلطنتی

در فاصله 4 روز مانده به دیدار فوق حساس استقلال و الهلال عربستان، شفر با مشکلات بزرگی رو به رو شده است.

ضربه بزرگ به استقلال در آستانه دیدار با آبی‌های سلطنتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم استقلال دوشنبه آینده در یک دیدار فوق حساس و تعیین کننده در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان خواهد رفت.

اما آبی‌ها در آستانه این دیدار با مشکلات و دردسرهای عظیمی روبه‌رو شده‌اند که این مسائل می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی بازی شاگردان شفر داشته باشد.

1- مصدومیت بدموقع وریا غفوری که از مهره‌های کلیدی شفر است، باعث شد او دو بازی مهم استقلال را از دست بدهد همچنین او به دیدار با الهلال هم نخواهد رسید.

2- اخراج مهدی قائدی از تیم توسط شفر که موجب ایجاد حواشی برای آبی‌ها شده است.

3 - نیمکت نشینی مهدی رحمتی و مشکلات هواداران با او، یکی دیگر از مشکلات تیم شفر است. هواداران آبی‌پوشان پس از دربی شدیدا با کاپیتان استقلال مشکل پیدا کرده‌اند و شعارهای زیادی علیه او سر می‌دهند.

4 - ادامه مصدومیت اللهیار صیادمنش هم از جمله مسائلی است که شفر را اذیت می‌کند زیرا ستاره جوان بازیکن مهمی برای سرمربی آلمانی به حساب می‌آید.

5 - عملکرد نه چندان خوب فرشاد محمدی مهر که به عنوان جانشین وریا غفوری در پست دفاع راست حضور دارد، باعث نگرانی استقلالی‌ها در دیدار مقابل الهلال شده است.

6 - افت ستاره‌های خارجی و گرانقیمت استقلال مانند منشا، پاتوسی و ایسما در آستانه این دیدار حساس امید آبی‌ها را کم کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان