//
کدخبر: ۱۷۷۶۲۸ //

آنچه زیدان نمی خواست ببیند و دید! (عکس)

رئال مادرید در خانه والنسیا نشان داد به انقلابی فراتر از تغییر سرمربی برای ماه های آتی نیاز دارد.

آنچه زیدان نمی خواست ببیند و دید! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید از زمان بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت به وضوح تبدیل به تیمی بهتر شده بود اما نمایش ضعیف در مستایا مقابل والنسیا ثابت کرد تنها ورود زیزو قرار نیست ویرانه لوس بلانکوس را ترمیم سازد.

زیزو در تابستان فصل قبل و بعد از فتح سومین لیگ قهرمانان متوالی، در بهترین مقطع برنابئو را ترک کرد و در ادامه اتفاقاتی رخ داد که برای بسیاری از هواداران رئال مادرید قابل پیش بینی بود. ورود جنجالی خولن لوپتگی بعد از درگیری فلورنتیو پرز با فدراسیون فوتبال اسپانیا در فاصله 48 ساعت مانده به جام جهانی، باعث شد رئال مادرید فصل را در شرایطی غیرعادی آغاز کند و علیرغم شروعی خوب، شکست سنگین در ال کلاسیکو به منزله پایان کار سرمربی بدشانس کهکشانی ها بود.

همین داستان و با سناریویی مشابه، برای سانتیاگو سولاری نیز تکرار شد و علیرغم کسب نتایجی امیدوار کننده، کابوس سه دیدار متوالی مقابل بارسلونا و البته شکست فراموش نشدنی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان، باعث شد سولاری نیز قبل از دیدن روزهای پایانی فصل مجبور به ترک رئال مادرید شود.

پس مطابق انتظار، فلورنتینو پرز ترک عادت نکرده و با قربانی کردن سرمربیان خود یکی پس از دیگری، این بار سراغ پروژه بازگشت زیدان رفت تا سرمربی محبوب و موفق فرانسوی، لشگر شکست خورده قوهای سپید را در دست گیرد و دیدار برابر والنسیا نشان داد فاتح سه لیگ قهرمانان متوالی، ماموریت دشواری برای تکرار معجزه اولین مقطع حضور خود در برنابئو دارد.

ترکیب رئال مادرید به وضوح دچار افت شده است و انقلاب تابستانی، اولین ماموریت زیرو برای بازسازی این ویرانه است. گرچه به نظر می رسد زیدان قصد دارد باز هم به کیلور ناواس تکیه کند، اما عملکرد نه او و نه تیبو کورتوا در یک سال اخیر، بیانگر حضور یک سنگربان مطمئن در رختکن رئال مادرید نبوده است.

مارسلو دیشب نیز یک بار دیگر ثابت کرد که حداقل در مورد او، تصمیم لوپتگی و سولاری درست بوده و این مدافع برزیلی به قدری افت کرده که شاید در حال سپری کردن آخرین روزهای خود در لباس رئال مادرید باشد.

در خط میانی، ماموریت مهم زیزو ریکاوری ستاره های افت کرده ای چون ایسکو، لوکا مودریچ و تونی کروس است اما بی شک کهکشانی ها به نیروی جدیدی در این پست نیاز دارند و حداقل باید مراسم معارفه 2 بازیکن از بین نام هایی چون پل پوگبا، ادن هازارد، میرالیم پیانیچ یا کریستن اریکسن، در تابستان در برنابئو برگزار شود.

اما مهم ترین اولویت رئال مادرید در ماه های پیش رو، پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو در ترکیب است. با گذشت حدود یک سال از جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه، هنوز حتی یک بازیکن هم در ترکیب به استانداردهای او نزدیک نشده است و گرچه کریم بنزما در حال سپری کردن بهترین فصل خود است، اما آماده ترین بنزمای ممکن نیز در اندازه پر کردن خلا نبود رونالدو نیست و در این مسیر تکلیف بازیکنانی چون گرت بیل و ماریانو دیاز نیز روشن است.

پس رئال مادرید به یک سوپر استار نیاز دارد و شاید به جز کیلیان امباپه و یا شاید نیمار، گزینه مطلوبی در حال حاضر در فوتبال وجود نداشته باشد. این ماموریت دشوار، بیانگر روزهای سختی است که زیزو در ماه های آتی پیش رو دارد و شاید زیدان دیشب به وضوح در مستایا آن چیزی را دید که در ابتدای ورود به مادرید نسبت به آن تردید داشت.

 

01395068

01395069

01395074

 

01395070

01395071

 

01395072

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان