//
کدخبر: ۱۷۷۵۸۶ //

والنسیا نخستین شکست رئال مادرید زیدان را رقم زد

رئال مادرید در لالیگا مغلوب والنسیا شد تا نخستین شکست سرمربی فرانسوی با این تیم رقم بخورد.

والنسیا نخستین شکست رئال مادرید زیدان را رقم زد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید بامداد پنج‌شنبه در هفته سی‌ام لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا رفت و دو بر یک از میزبانش شکست خورد.

رئال مادرید بازی بهتری را نسبت به والنسیا در ۳۰ دقیقه نخست به نمایش گذاشت اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در چنین شرایطی و در یک حمله، میزبان به گل رسید. گونسالو گدس با یک شوت سرکش دروازه مادرید را در دقیقه ۳۵ باز کرد. والنسیا پس از گل به حمله‌هایش ادامه داد و می‌توانست چند بار دیگر دروازه شاگردان زین الدین زیدان را باز کند. با این حال این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر خفاش‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم والنسیا شروع خوبی داشت اما موقعیت‌هایش را یکی پس از دیگری از دست داد. کیلور ناواس هم یک بار ناجی تیمش شد و اجازه گلزنی به سولر نداد. همچنین ضربه رودریگو با اختلاف کمی به بیرون رفت. مادرید برای دقایقی والنسیا را تحت فشار قرار داد اما به نتیجه نرسید. ایسکو و گرت بیل به جای مارکو آسنسیو و تونی کروس به میدان رفتند. با این حال، شرایط تغییر زیادی پیدا نکرد. میزبان در یک ضدحمله می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این فرصت را از دست داد.

مادرید موقعیت‌های گل چندانی نداشت و در این شرایط دوباره دروازه‌اش باز شد. اسکیل گارای با ضربه سر دروازه مهمان را در دقیقه ۸۳ باز کرد. بنزما در لحظات پایانی اختلاف را به حداقل رساند اما فرصتی برای جبران نبود. در نهایت میزبان پیروز شد و نخستین شکست مادرید با زیدان رقم خورد.

رئال مادرید با ۵۷ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند و والنسیا تا رتبه پنجم صعود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان