//
کدخبر: ۱۷۷۴۹۰ //

طعنه سنگین کاپیتان سابق پرسپولیس به استقلالی ها!

کاپیتان پارس جنوبی جم گفت: من دربی پایتخت را تماشا کردم. بازی خوب و زیبایی بود. خوشحال شدم که پرسپولیس برنده این مسابقه شد. دربی پایتخت علاوه بر حساسیت جدولی که برای دو تیم داشت ۶ امتیازی محسوب می شد. خداراشکر که پرسپولیس توانست فاصله اش با استقلال را زیاد کند و شخصا از این برد لذت بردم.

طعنه سنگین کاپیتان سابق پرسپولیس به استقلالی ها!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری درباره شرایط پارس جنوبی بعد از شکست مقابل پدیده مشهد، شکست های اخیر تیم ، دربی پایتخت و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

آماده دیدار با استقلال خوزستان هستیم

محمد نوری گفت:

    شرایط تیم ما بد نیست. صبح و بعد ازظهر به صورت روزانه تمرینات خود را ادامه می دهیم و آماده مسابقات بعدی می شویم. تمام تلاشمان را برای رسیدن به شرایط خوب انجام می دهیم و امیدواریم که بتوانیم ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را کسب کنیم.

در بازی های گذشته بدشانسی آوردیم

    من فکر می کنم پدیده واقعا شانس آورد که مقابل ما به برتری رسید. به هر حال این شرایط در فوتبال پیش می آید. بعضی مواقع هرچقدر خوب بازی کنی توپ هایت به گل تبدیل نمی شود و بر اثر یک اتفاق بازنده لقب می گیرید. باخت های گذشته ما همه با تفاضل گل پایین بوده و این شکست ها چیزی از ارزش های ما کم نمی کند. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود کار کردند و به دنبال آن هستیم تا ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را بگیریم و به جدول برگردیم. هرچه بوده گذشته و باید برای موفقیت در مسابقه بعدی تلاش کنیم.

تیمی که پول ندارد، نباید در لیگ برتر باشد

   استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است. احساسم این است که طی یکی دو سال گذشته مسئولان آن توجهی که باید را به این تیم نکردند. آنها از نقل و انتقالات محروم شدند و فکر می کنم درست نیست که این تیم در چنین شرایطی قرار بگیرد. متاسفانه آنها نیز مشکلات مالی زیادی دارند و نتوانستند به حقشان برسند. فکر می کنم تیم هایی که مشکل مالی دارند، نباید در لیگ برتر باشند. استقلال خوزستان هم تیمی است که غرق در مشکلات شده است. با این حال ما برای برد به میدان می رویم و امیدوارم با کمک هواداران به هدفمان برسیم.

روی قول مسئولان باشگاه حساب کردیم

    مسئولان باشگاه قول دادند تا هفته آینده مشکلات مالی را برطرف کنند. ما هم روی قولشان حساب کردیم. بازیکنان ما دوست داشتند دست پر در نوروز کنار خانواده هایشان باشند. ما جزو معدود تیم هایی بودیم که سال تحویل را بدون هیچ دریافتی گذراندیم. امیدوارم وعده ها عملی شود و بتوانیم در آینده ای نزدیک پول بگیریم.

از برد پرسپولیس در دربی لذت بردم

    من دربی پایتخت را تماشا کردم. بازی خوب و زیبایی بود. خوشحال شدم که پرسپولیس برنده این مسابقه شد. دربی پایتخت علاوه بر حساسیت جدولی که برای دو تیم داشت ۶ امتیازی محسوب می شد. خداراشکر که پرسپولیس توانست فاصله اش با استقلال را زیاد کند و شخصا از این برد لذت بردم.

زمان ما هم حقمان نبود دربی را ببازیم!

    اینکه می گویند حق پرسپولیس نبود برنده دربی شود، حرف است. زمانی که ما دربی بازی می کردیم نیز بازی های زیادی را گذراندیم که حقمان شکست نبود اما باختیم. در نهایت نتایج بازی ها می ماند و اینکه چه تیمی برنده شده است.

جمی ها جمعه به ورزشگاه بیایند

    از هواداران خوبمان می خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و با حمایتی که انجام می دهند بتوانیم یک بازی خوب مقابل استقلال خوزستان انجام دهیم و برنده از زمین خارج شویم. ما برای این برد برنامه ریزی کردیم و امیدوارم به هدفمان برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان