//
کدخبر: ۱۷۷۳۵۲ //

رضاوند: معلوم نیست برابر استقلال بازی کنم

هافبک سایپا می‌گوید درآستانه دیدار با استقلال همچنان مصدومیت دارد.

 رضاوند: معلوم نیست برابر استقلال بازی کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرش رضاوند درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: پس از آنکه در دیدار با فولاد مصدوم شدم و خون‌ریزی داشتم، به بیمارستان رفتم و سه، چهار روز بستری شدم؛ الان هم شرایطم خیلی خوب نیست و احساس درد دارم؛ بعید می‌دانم و فکر نمی‌کنم بتوانم بازی کنم ولی در دو روز اخیر تمریناتم را شروع کردم، در اردوی تیم هستم و باید ببینم فردا شرایط حضور در زمین را دارم یا خیر.

او با تاکید بر اینکه بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت، اظهار کرد: استقلال دربی را باخته و شرایط‌اش طوری است که فقط برای برد مقابل ما قرار می‌گیرد تا در کورس مدعیان قهرمانی بماند؛ تیم ما نیز جوان و با انگیزه است و برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک- مهاجم تاثیرگذار سایپا یادآور شد: در جام حذفی با یک بازیکن اخراجی توانستیم استقلال را متوقف کنیم و مقابل پرسپولیس هم شکست نخوردیم؛ فردا هم به دنبال برد هستیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

رضاوند درباره مشکلات مالی سایپا که اخیرا در شرایط این تیم نیز تاثیر گذاشته بود، ابراز کرد: تاکنون دریافتی تیم حدودا ۵۰ درصد بوده ولی مسؤولان وعده‌هایی به ما دادند که باید ببینیم بعد از تعطیلات این قول‌ها عملی می‌شود یا نه.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان