//
کدخبر: ۱۷۷۳۱۵ //

حسینی-سایپا؛ از درخشش تا مهار نکردن پنالتی

دروازه بان جوان استقلال می تواند با حضور در بازی با سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به رکورد ۱۰۰ درصد بازی برابر این تیم در فصل جاری برسد.

 حسینی-سایپا؛ از درخشش تا مهار نکردن پنالتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 هرچند سید حسین حسینی در فصل جاری کمتر از مهدی رحمتی برای استقلال بازی کرده اما او در هر دو بازی قبلی برابر سایپا در لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته است و این شانس را دارد که فردا هم گلر اول تیمش برابر نارنجی پوشان تهرانی باشد.

سید حسین حسینی در بازی رفت برابر سایپا بی‌تردید یکی از ستاره‌های تیمش بود بازیکنی که هرچند در دقایق ابتدایی دروازه اش باز شد اما زمانی که استقلال با نتیجه ۲ بر یک از سایپا جلو بود و بازی در ثانیه‌های پایانی دنبال می‌شد با یک سیو کف دست زیبا موفق شد ۳ امتیاز بازی را برای تیم نگه دارد و استقلال را در جدول بالا بکشد.

اما در جام حذفی سید حسن حسینی باز هم برابر  سایپا در درون دروازه استقلال قرار گرفت و دو گل دریافت کرد اما نکته ای که باعث شد انتقادهای متوجه تصمیم وینفرد شفر شود این است که حسینی در ضربات پنالتی نتوانست ضربه ای را مهار کند و خیلی‌ها گفتند شاید بهتر بود در این بازی مهدی رحمتی که تبحر بیشتری در ضربات پنالتی دارد در دروازه قرار می گرفت.

حالا حسینی در شرایطی این شانس را دارد تا دوباره در بازی با سایپا در درون دروازه استقلال قرار بگیرد که این تیم نیاز به پیروزی برابر حریف خود دارد تا بتواند شانس خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی را دوباره زنده کند و البته به صدر جدول نزدیک تر از قبل بشود.

البته شفر هنوز تکلیف دروازه بان خود برای بازی با سایپا را روشن نکرده است و هم مهدی رحمتی و هم حسینی این شانس را دارند تا در این بازی به عنوان گل اول استقلال نام خود را مطرح کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان