//
کدخبر: ۱۷۷۳۰۹ //
محمدی مهر و نورافکن؛

زوج طلایی؛ سوپرایز های احتمالی شفر برابر سایپا؟

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر خبر از استفاده از بازیکنان جدید در پست دفاع چپ و راست تیمش داد.

زوج طلایی؛ سوپرایز های احتمالی شفر برابر سایپا؟
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در بازی با پرسپولیس از پژمان منتظری در پست دفاع راست استفاده کرد و چون استقلال در این بازی محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت انتقادهای زیادی به وینفرد شفر شد که چطور حاضر شده از  یک دفاع وسط تخصصی در پست دفاع راست استفاده کند در حالی که تیمش در این بازی با مشکل کمبود دفاع وسط روبه رو بوده است.

اما حالا برای بازی فردا برابر سایپا و با توجه به اینکه استقلال غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد گفته می‌شود به احتمال فراوان فرشاد محمدی مهر جانشین او می‌شود تا این بازیکن بعد از مدت ها در ترکیب استقلال حضور پیدا کند و بتواند شایستگی های خود را نشان دهد.

البته استقلال در پست دفاع راست خسرو حیدری با تجربه را هم در اختیار دارد اما گفته می‌شود کمی بعید است او در این بازی برای آبی‌ها به میدان برود.

اما میلاد زکی پور بازیکنی است که در چند بازی اخیر در پست دفاع چپ برای استقلال به میدان رفته و اتفاقا نمایش بسیار خوبی هم داشته است اما شفر اگر بخواهد به او برای بازی با الهلال استراحت بدهد احتمال اینکه در این پست از امید نورافکن و یا میثم‌تیموری استفاده کند بیشتر از سایر بازیکنان است.

با این شرایط شفر چهار بازیکن در پست دفاع چپ و راست در اختیار دارد که باید از بین آنها دو نفر را برای بازی با سایپا انتخاب کند تا آنها بتوانند با نمایش مناسب به تیم شان در راه رسیدن به پیروزی کمک کنند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان