//
کدخبر: ۱۷۷۱۶۴ //

دقیقی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

قزوین- سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین از دنیای فوتبال به طور رسم خداحافظی کرد و کفش‌هایش را آویخت.

دقیقی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید دقیقی فوتبالیست قزوینی که فوتبال خود را ۲۰ سال پیش به عنوان بازیکن با تیم نیرو محرکه در قزوین آغاز کرده بود در فروردین ۹۸ به عنوان سرمربی بازیکن تیم فوتبال کاسپین قزوین از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

فوتبال دوستان، سعید دقیقی را با گل قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در جام حذفی به یاد دارند و در ادوار جام حذفی، دقیقی یک بار هم به همراه صبا باتری و علی دایی قهرمان جام حذفی ایران شده بود.

دقیقی همچنین سابقه عضویت در باشگاه‌های سیاه‌جامگان، صبا باتری، پاس همدان، پیکان شهرداری تبریز، سایپا و تراکتورسازی را در کارنامه دارد و به همراه تیم ملی بزرگسالان در دوحه قطر مقام سومی مسابقات غرب آسیا را کسب کرد.

اما سعید دقیقی در سال‌های پایانی ورزش حرفه‌ای خود، با کسب ۱۶۷۶۷ رأی به عنوان عضو پنجمین دوره شورای شهر قزوین پا به عرصه سیاست گذاشت.

سعید دقیقی قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال، با صدور حکمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور و مسئول پروژه‌های عمرانی فدراسیون منصوب شد.

فوتبال در قزوین، برای مردم قزوین

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین درباره پایان دوره فوتبالی خود در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ۲۰ سال پیش فوتبال حرفه‌ای را با لباس تیم نیرومحرکه قزوین آغاز کردم و خوشحالم حالا به عنوان سرمربی بازیکن تیم فوتبال کاسپین قزوین از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم و این افتخار است در شهری که فوتبال را یاد گرفتم و پرورش یافتم از ورزش مورد علاقه ام خداحافظی کنم.

کمک به رشد فوتبال کشور

وی افزود: با توجه به اینکه در فدراسیون فوتبال نماینده خانواده بزرگ فوتبال کشور شدم، دیگر شایسته نیست بخواهم در عرصه منطقه‌ای فعالیت کنم و باید با نگاه حرفه‌ای و ملی به دنبال خدمت رسانی و توسعه فوتبال در تمام نقاط کشور باشم.

سعید دقیقی با بیان اینکه به عنوان عضو شورای شهر در خدمت هم استانی‌های قزوینی هستم گفت: قطعاً در جایگاه جدید هم در فدراسیون فوتبال، به دنبال خدمات بیشتر برای فوتبال استان هستم و در راستای رشد و اعتلای نام فوتبال قزوین تمام تلاشم را خواهم کرد.

کمک به باشگاه کاسپین قزوین

دقیقی یادآور شد: در حالی فوتبال حرفه‌ای را ترک می‌کنم که در ابعاد مختلف به تیم زادگاهم کمک کردم و تیمی که به دلیل مشکلات مالی و بدهی ۵۰۰ میلیون تومانی در آستانه انحلال بود، در پایان فصل ۹۷، هیچ گونه بدهی به فرد و نهادی ندارد و باشگاه به صورت اصولی می‌تواند فعالیت‌های خود را بر مبنای اساس نامه، ساختار و مبانی حقوقی با همکاری مجید رضایی پیشکسوت فوتبال استان و مدیر عامل باشگاه ادامه دهد.

دقیقی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته شهردار و اعضای شورای شهر قزوین نگاه مثبت و حمایت‌های قابل توجهی از باشگاه کاسپین و فوتبال استان داشتند و اگر حمایت‌ها از کاسپین صورت نمی‌گرفت، تیمی در این سال‌ها با نام کاسپین دیگر وجود نداشت و فعالیت نمی‌کرد ولی با حمایت‌های صورت گرفته باشگاه کاسپین می‌تواند در سال‌های پیش رو خدمات زیادی به جامعه فوتبال استان ارائه کند.

وی در پایان گفت: جا دارد در دنیای فوتبال از تمام مربیان، فوتبالیست‌هایی که در کنار آنها بازی کردم و دوستانی که برای اعتلای جایگاه ورزشی به من کمک کردند تشکر کرده و از کادر فنی و بازیکنان تیم کاسپین که در این دو سال من را تحمل کردند قدردانی و برای همه آنها آرزوی موفقیت کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان