//
کدخبر: ۱۷۷۱۳۳ //

باز هم محرومیت برای ستاره سپاهان

کی‌روش استنلی با کارت زردی که در دیدار با نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، در دیدار بعدی تیمش برابر نساجی مازندران محروم است.

باز هم محرومیت برای ستاره سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین دیداری که استنلی کی روش به دلیل محرومیت فرصت حضور در ترکیب طلایی پوشان را از دست داد، دیدار برابر پدیده مشهد بود که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت ها برگزار شد.

پیش از این دیدار که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت، استنلی در 12 دیدار لیگ برتر به میدان رفته بود و در جام حذفی هم در سه دیدار به صورت کامل مهاجم اصلی سپاهان بود.

سریال محرومیت های استنلی از دیدار برابر پدیده شروع شد که او چهار کارته شد و سپس در دیدار برابر پرسپولیس با اخراج این بازیکن که یک جلسه محرومیت اضافی هم به همراه داشت، ادامه یافت.

مهاجم 195 سانتی متری طلایی پوشان و آقای گل فعلی رقابت های لیگ برتر، در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مانند نیم فصل اول که مقابل این تیم دبل کرد، خوش ندرخشید؛ او مانند دیدار عقب افتاده برابر ذوب آهن یک پنالتی از دست داد و در نیمه دوم هم با کارت زرد موعود بنیادی فر مواجه شد تا علاوه بر از دست دادن دیدار بعدی تیمش برابر نساجی مازندران، از فرم خوب نیم فصل اولش هم تا حدودی فاصله گرفته باشد.

قلعه نویی در این پست اما بازیکنانی نظیر شهباززاده و علی قربانی را در اختیار دارد و می تواند در این دیدار خارج از خانه از آنها به عنوان جایگزین کی روش استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان