تاریخ انتشار: 1398/01/09 16:24
کد خبر: 105258

ترکیب ماشین سازی و فولاد برای مصاف با یک دیگر

ترکیب تیم ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان برای رویارویی مقابل همدیگر مشخص شد.
ترکیب ماشین سازی و فولاد برای مصاف با یک دیگر

دو تیم ماشین سازی تبریزو فولاد خوزستان از ساعتی بعد  در ورزشگاه گسترش فولاد تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیب ماشین سازی برای دیدار با پیکان:

«فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمد‌حسین کنعانی زادگان، فرید بهزادی، احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، عزیز معبودی، احسان تاییدی، احمدرضا زنده روح، سعید مهری و علیرضا ارجمندیان»

رضا مهاجری مثل همیشه دخسوس را درون دروازه  قرارداده است و زوج  خط دفاعی این تیم با محمد حسین  کنعانی زادگان و اهل شاخه تشکیل می شودکه درسمت راست و چپ دفاعی به ترتیب احمد مهدی زده و عزیز معبودی قرار دارند .

مهاجری در خط هافبک  سعید مهری و احمد زنده روح را همانطور که پیش بینی می شد در میانه میدان به کار خواهد گرفت و در سمت چپ  خط میانی فرید بهزادی بازی می کند و در سمت راست هم به فرشاد سالاروند سپرده است . و در خط حمله ماشین سازی در برابر فولاد امروز درغیاب روح الله خالقی،  احسان تاییدی و علیرضا ارجمندیان 23 ساله به میدان خواهند رفت .  

نکته جالب توجه اینجاست که  ماشین سازی در صورت پیروزی 4 پله  صعودخواهد کرد و به صورت موقت در جایگاه ششم جدول رده بندی  به جای  سایپا  قرار خواهد گرفت .

 از طرفی افشین قطبی که در حال حاضر تیمش در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز این یازده نفر را انتخاب کرده است:

« ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، سینا مریدی، سیامک کوروشی، آکاهوشی، رضا میرزایی، بابک مرادی و رافائل مسی.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwz8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ماشین سازی - فولاد؛ جنگ مدعیان رده ششم در بنیان دیزل