//
کدخبر: ۱۷۶۳۰۴ //

مجازات سنگین ملی‌پوش چینی از سوی تیم باشگاه به دلیل شکستن پای حریف

یکی از بازیکنان تیم ملی چین به دلیل اعمال خشونت در زدن یک تکل روی پای بازیکن حریف، از سوی تیم باشگاهی‌‌اش مجازات شد.

مجازات سنگین ملی‌پوش چینی از سوی تیم باشگاه به دلیل شکستن پای حریف
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه گوانگژو اورگراند بال ملی‌پوش خود «وی شیهائو» را به دلیل تکل خشنی که در بازی اخیر تیم ملی چین مقابل ازبکستان روی ساق بازیکن حریف زد، یک ماه محروم کرد.

این اتفاق در بازی دوستانه اخیر چین مقابل ازبکستان در تورنمنت موسوم به «چاینا کاپ» رخ داد و تکل بازیکن 23 ساله قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا، باعث شکستن استخوان درشت نی بازیکن ازبک شد. شدت این خطا به حدی بود که باشگاه گوانگژو هم بازیکن خود را توبیخ کرده و حتی زمزمه‌هایی مبنی احتمال فسخ قرارداد او شنیده می‌شود.

باشگاه اورگراند با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر محرومیت یک ماهه شیهائو، او را ملزم به معرفی خود به بخش منابع انسانی این باشگاه کرده است تا در آنجا درباره انگیزه و دلیل حرکت خشنی که مرتکب شد توضیحاتی ارائه کند. این باشگاه در بیانیه خود نوشته است در صورتی که توضیحات بازیکنش قانع کننده نباشد قرارداد او را فسخ خواهد کرد.

گویا پیش از این بازی باشگاه گوانگژو اورگراند به منظور مدیریت بهتر بازیکنانش یکسری قوانین انضباطی جدید برای آنها وضع کرده بوده که تخطی شیهائو از آنها خشم مدیران باشگاه را در پی داشته است. مجازات هافبک گوانگژو اورگراند در حالی است که او پس از حادثه در بیمارستان به عیادت بازیکنی رفت که پای وی را شکست و به صورت رسمی بابت حرکتش عذرخواهی کرد. شیهائو 10 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان