تاریخ انتشار: 1398/01/07 22:54
کد خبر: 105392

پیش بازی سپیدرود - پیکان؛ جنگ بر سر برد؛ امتیازی نباید برای مهمان از سردارجنگل خارج شود!

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، دو تیم سپیدرود و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی سپیدرود - پیکان؛ جنگ بر سر برد؛ امتیازی نباید برای مهمان از سردارجنگل خارج شود!

دو تیم سپیدرود رشت و پیکان تهران در حالی از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند که شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی لیگ هجدهم تجربه می کنند.

ابتدا از میزبان و تیم سرخ پوش دیدار فردا، سپیدرود رشت صحبت می کنیم. سپیدرود یکی از کاندیداهای جدی سقوط به لیگ دسته اول است و در بازی گذشته خود در هفته 22 مقابل صدرنشین این رقابت ها شکست تلخِ 3-1 را پشت سر گذاشته است. این تیم شمالی فوتبال ایران در پنج بازی اخیر خود بردی را به دست نیاورده و سه شکست و دو تساوی ماحصل کار سپیدرود بوده است. نادر دست نشان که به تازگی هدایت این تیم را قبول کرده است، امیدوار است با دشت 3 امتیاز دیدار فردا در ورزشگاه سردار جنگل می تواند آن ها را برای بازی های باقیمانده لیگ برتر، امیدوار نگه دارد. سپیدرود با 13 امتیاز از 22 بازی در رده پانزدهم لیگ برتر قرار دارد.

در سوی دیگر میدان تیم پیکان تهران قرار دارد. پیکان با هدایت  حسین فرکی شرایط به نسبت بهتری در نیم فصل دوم لیگ برتر پیدا کرده و با 24 امتیاز از 21 در جایگاه دهم قرار گرفته است. پیکان در میانه های جدول لیگ هجدهم جا خوش کرده و هیچ خطر سقوطی این تیم را به آن شکل تهدید نمی کند. آن ها همچنین دغدغه قهرمانی و کسب سهمیه را نیز ندارند و به همین دلیل بدون هیچ نگرانی خاصی به دیدار سپیدرود خواهند رفت. سه امتیاز دیدار فردا می تواند پیکان را چند رده ای در جدول لیگ برتر بالا ببرد. پیکان در پنج بازی اخیر خود دو برد، دو تساوی و یک شکست را متحمل شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj9ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکست پیکان مقابل نساجی مازندران