//
کدخبر: ۱۷۶۲۸۱ //

مرد اول پرسپولیس در دربی ۸۹!

اگر ستارۀ کلیدی پرسپولیس در دیدار برابر استقلال، در فرم ایده‌آل خود باشد، بی‌شک سرخ‌ها روزی موفق را پیش رو خواهند داشت.

مرد اول پرسپولیس در دربی 89!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند بدون شک ستارۀ درخشان و تعیین‌گر پرسپولیس در سال گذشته بود که توانست با نمایش‌های فوق العادۀ خود سرخ‌ها را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و همچنین مردان برانکو را به دومین قهرمانی در جام حذفی برساند.

 بیرانوند اگر در دربی 89 در فرم مطلوب و ایده‌آل قرار داشته باشد، قطعاً با پروازها و سوپرسیوهای فوق‌العاده‌اش راه گلزنی را بر مهاجمین استقلال عملا خواهد بست و تحت هرشرایطی از دروازۀ تیمش محافظت خواهد کرد؛ او پیش‌تر این مسئله را در نبردهای بین‌المللی و باشگاه نیز به اثبات رسانده و خوش درخشیده است، اما نکته‌ای مبهم نیز در پیش‌بینی شرایط بیرو در دربی وجود دارد!

تشخیص آمادگی یا ناآمادگی بیرانوند، به سادگی قابل فهم است، سکب بازی او برای اغلب فوتبال‌دوستان آشناست و می‌توان به جرئت گفت که بیرو همواره به لحاظ فیزیکی در اوج آمادگی قرار دارد و تمام چگونگی نمایش‌های او در شرایط ذهنی و روحی‌اش خلاصه  می‌شود! چرا که علیرضا به شدت بازیکنی احساسی است و اگر پیش از بازی نتواند به تمرکز کافی برسد، روزی سخت در انتظارش خواهد بود.

 دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی ایران، می‌تواند فصل فوق العاده و فراموش نشدنی خود را با پیروزی در دربی پایتخت و ارائه دادن نمایشی دیدنی به اوج برساند، او بی‌نهایت پتانسیل درخشش را در این نبرد دارد؛ در دیدار برابر پرتغال، کمتر کسی باورش می‌شد بیرو بتواند با آن سوپرسیوها نام خود را بر سر زبان جهانیان بیاندازد و شاید همین مسئله بخشی از فشار روانی او را کاهش داده بود و کری‌خوانی‌اش برای رونالدو بهترین انگیزه را در این ستارۀ خوش اخلاق قرار داده بود تا بدان شکل بدرخشد، اما در دیدار برابر استقلال، علیرضا سکوتی عجیب را اختیار کرده است! او حتی کری هم نمی‌خواند و آرام و بی‌سر و صدا فقط تمرین می‌کند تا نتوان چندان از وضعیت روحی او اطلاعی حاصل کرد، اما چیزی که کاملاً مشخص است، این است که بیرانوند همیشه بیرانوند است!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان