//
کدخبر: ۱۷۶۲۲۵ //

مربی سایپا: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما برای سه امتیاز مقابل نساجی به میدان می‌رویم و جوانان که فردا قرار است بازی کنند، آینده درخشانی دارند و برای تیم ملی مفید خواهند بود.

مربی سایپا: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی دایی سرمربی سایپا به علت محرومیت نتوانست در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر حضور پیدا کند و به جای او دستیارش محمد دایی در نشست حاضر شد.

محمد دایی در این نشست اظهار کرد: بازی قبل ما را داوری قل و قمع کرد. خیلی از بازیکنان ما را مصدوم و محروم کرد. در این بازی محروم و مصدومان زیادی داریم. ولی جوانان خوبی داریم که آینده خوبی دارند. ما برای سه امتیاز می‌رویم و این جوانان که فردا قرار است بازی کنند، آینده درخشانی دارند و برای تیم ملی مفید خواهند بود.

او ادامه داد: ما بازی قبل چند محروم و مصدوم داشتیم. در این بازی ما امید خالدی امید عباسیان رضا اسدی محمد سلطانی مهر آرش رضاوند و چند بازیکن را نخواهیم داشت.

مربی سایپا افزود: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است. اشتباهات داور و کمیته داوران سر یک نفر دیگر خالی شد و موحب شد در بازی قبل به ناحق علی دایی را محروم شود. وضعیت داوری اینگونه است و امیدوارم سال جدید اینگونه نباشد.

او افزود: خوشبختانه قبل عید پرداختی انجام شد. متأسفانه هفتاد درصد تیم مشکلات مالی دارند و امیدوارم این مشکلات در آینده حل شود چون این مشکلات به تیم‌ها ضربه میزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان