//
کدخبر: ۱۷۵۹۹۷ //

شرایط عجیبی که سیل برای پرسپولیسی ها به وجود آورد! + عکس

بارش باران در تهران باعث شد تا چمن ورزشگاه شهید کاظمی نیز به صورت باتلاق در بیاید.

شرایط عجیبی که سیل برای پرسپولیسی ها به وجود آورد! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پرسپولیس این روزها تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال می‌کنند و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ برای دربی پایتخت آماده می‌شوند. پرسپولیسی ها در حالی تمرین امروز خود را انجام دادند که بارندگی دو روز اخیر در تهران، چمن ورزشگاه شهید کاظمی را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

همین موضوع سبب سختی کار برای بازیکنان پرسپولیس شد و آن ها مجبور بودند که برای ضربه به توپ، مشقت زیادی را تحمل کنند. فریم های تمرین امروز سرخ ها شباهت زیادی به دیدار این تیم با نساجی مازندران دارد که در آن دیدار نیز چمن ورزشگاه کیفیت بسیار بدی داشت.

این فصل پرسپولیس مشکلات زیادی را با ورزشگاه تمرینی اش داشته و به همین دلیل برانکو چند جلسه تمرینی را هم تعطیل یا به ورزشگاه درفشی‌فر منتقل کرد. اما پس از رسیدگی به ورزشگاه درفشی‌فر و همچنین کاظمی بعید است در هفته های آینده قرمزها مشکلی از این بابت داشته باشند.

در روزهای اخیر بارندگی شدید نقاط مختلف کشور را با بحران سیل مواجه کرده و امروز پرسپولیسی ها نیز به نوعی در شرایط بحرانی کشور سهیم شدند.

سروش رفیعی، مهدی ترابی و دیگر بازیکنان هجومی پرسپولیس در تمرین امروز سعی می‌کردند کمتر دریبل زنی کنند یا حداقل با حرکات فانتزی، کار خود را جلو ببرند. همین موضوع باعث شد تا سرخ ها با شوخی و خنده تمرین را سپری کنند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۲۶_۱۳-۲۸-۱۹

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان