//
کدخبر: ۱۷۵۴۵ //

هدیه کی روش به برانکو

یکی از بزرگترین تغییرات کارلوس کی روش در دیدارهای اخیر تیم ملی نیمکت نشین کردن سید جلال حسینی بود که در دیدارهای گذشته از ستون های تیم ملی محسوب می شد و یکبار نیز در تیم هفته ی فیفا قرار گرفته بود.

هدیه کی روش به برانکو

به گزارش فرتاک نیوز، یکی از بزرگترین تغییرات کارلوس کی روش در دیدارهای اخیر تیم ملی نیمکت نشین کردن سید جلال حسینی بود که در دیدارهای گذشته از ستون های تیم ملی محسوب می شد و یکبار نیز در تیم هفته ی فیفا  قرار گرفته بود.

 

حسینی که در ماه های اخیر روزهای پرفشاری را  به دلیل بازی های پرشمار پرسپولیس تجربه کرده بود و البته در دیدارهای اخیر نیز از آمادگی همیشگی به دور بود در تیم ملی نیز روی نیمکت قرار گرفت تا این بهترین خبر ممکن برای برانکویی باشد که در حساس ترین برهه فصل به آمادگی بازیکنانش نیاز دارد.

 

حسینی با توجه به شرایط سنی اش فشار بسیار زیادی را در ماه های اخیر متحمل شده است و دو بازی سنگین تیم ملی در کمتر از یک هفته می توانست فشار مضاعفی را به این بازیکن آماده وارد کند.

 

اکنون سیدجلال با آمادگی مطلوب و استراحت کافی به تمرینات تیم پرسپولیس بازگشته است و در پی آن است تا در انتهای فصل جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان