//
کدخبر: ۱۷۵۲۳۵ //
کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا

برگزاری نخستین تمرین ملی‌پوشان ایران در اولان‌باتور

نخستین تمرین تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال کشورمان در مغولستان برگزار شد.

برگزاری نخستین تمرین ملی‌پوشان ایران در اولان‌باتور
به گزارش فرتاک نیوز،

نخستین تمرین تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال کشورمان عصر امروز (پنجشنبه- به وقت محلی) در سالن تمرین مسابقات قهرمانی آسیا در اولان‌باتور برگزار شد.

مانند تیم فرنگی، تیم کشتی آزاد نیز در سفری طولانی به اولان‌باتور رسید و با دستور علیرضا رضایی، سرمربی تیم کشتی‌گیران تمرینات خود را انجام دادند.

مرور فن و تمرینات کششی از جمله کارهایی بود که کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست تمرین انجام دادند. چون مسابقات آزاد در سه روز برگزار می‌شود، تمرینات کشتی‌گیرانی که زودتر باید در مسابقات حضور پیدا می‌کردند، با بقیه فرق داشت.

مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از فردا (جمعه) و با برگزاری مسابقات 2 وزن نخست در شهر اولان‌باتور مغولستان آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می شود که محمد نامجو مطلق در گرو دوم به مصاف مکان اورازوف از ترکمنستان و اصیل آلتاکین از قرقیزستان می‌رود. نفرات اول و دوم هر گروه برای حضور در دیدار فینال به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی‌گیر حضور دارند، ارشک محبی به صورت دوره‌ای به مصاف آدلت کالتایف از قزاقستان، ویکی از هند، تسوتگرل مونخباتار از مغولستان و آزات گاجیف از ترکمنستان می‌رود.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان 57، 67، 74 و 125 کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان