//
کدخبر: ۱۷۴۷۰ //
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

استقلال-فولاد؛ تقابل عیدانه مردان ۹۸

شاگردان منصوریان در اولین بازی خود در سال جدید به مصاف فولاد خواهند رفت.

استقلال-فولاد؛ تقابل عیدانه مردان 98
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران در سال 96 از روز جمعه یازدهم فروردین ماه با انجام 4 بازی آغاز خواهد شد و در روز شنبه نیز با انجام 4 بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

تیم استقلال که در نیم فصل دوم نمایشی متفاوت نسبت به نیم فصل اول داشت و توانست امتیازات از دست رفته را جبران و به رده سوم جدول صعود کند در خانه میزبان شاگردان نعیم سعداوی خواهد بود. شاگردان منصوریان این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و به دنبال ادامه روند موفقیت‌های خود، این بار برابر فولاد قرار خواهند گرفت. آنها بعد کش و قوس‌های مالی پیش از عید به ثبات رسیدند و آماده کسب سه امتیاز این بازی هستند.

تیم فولاد در این فصل نشان داده که از توانایی‌های بالایی برخوردار است ولی باید دید آیا توان تهاجمی استقلال این تیم را هم مغلوب می‌کند یا خیر. استقلال در این بازی مهدی رحمتی را به دلیل محرومیت و احتمالا وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. باید دید منصوریان برای جناح راست تیمش چه فکری خواهد کرد.

از تقابل‌های جالب این دیدار حضور وحید طالب‌لو در دروازه تیم فولاد است. او در ابتدای فصل جاری رسما در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. با این‌حال لقب جذاب‌ترین تقابل را می‌توان به حضور بختیار رحمانی در فولاد داد. او با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما در نیم فصل جدا شد و علیه منصوریان و استقلال مصاحبه کرد. برخورد این دو بازیکن با منصوریان پیش از بازی بدون شک جالب خواهد بود.

علیرضا منصوریان و نعیم سعداوی مربیان دو تیم استقلال و فولاد که زمانی در کنار هم در تیم ملی بازی می کردند و در جام جهانی 1998 حضور داشتند روز شنبه کار سختی را در استادیوم آزادی خواهند داشت و باید دید که اندیشه های کدام مربی برتر میدان خواهد بود.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان