//
کدخبر: ۱۷۴۶۳ //
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

صنعت نفت-پرسپولیس؛ سرخ پوشان به دنبال تثبیت قهرمانی در برزیل

تیم پرسپولیس در اولین بازی سال جدید در خارج از خانه میهمان شاگردان کریمی خواهند بود.

صنعت نفت-پرسپولیس؛ سرخ پوشان به دنبال تثبیت قهرمانی در برزیل
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران در سال 96 از روز جمعه یازدهم فروردین ماه با انجام 4 بازی آغاز خواهد شد و در روز شنبه نیز با انجام 4 بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

روز شنبه تیم پرسپولیس که در بازی‌های قبلی خود نمایش قابل قبولی را داشته و با آرامش امنیت با اختلاف با تیم‌های دوم و سوم در صدر جدول قرار گرفته است در آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود. سرخ پوشان در این بازی از نفرات اصلی خود بهره می‌برند و باید دید که رکورد پیروزی‌های شاگردان برانکو در ابتدای سال جدید هم حفظ خواهد شد. البته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همانند لیگ برتر نتوانست نمایش خوبی را ارائه دهد و در آخرین بازی خود مقابل نماینده قطر تن به شکست داد. هرچند که خیلی از کارشناسان نبود بازیکن روی نیمکت این تیم را دلیل شکست دانستند.

مهدی طارمی مهاجم خوش استیل پرسپولیس که این روزها به ستاره تیم ملی تبدیل شده و در بازی مقابل قطر و چین دو گل سه امتیازی را برای کی روش و تیمش به ثمر رساند، در این بازی می‌تواند تاثیرگذارترین بازیکن برانکو باشد و بازهم گل پیروزی بخش برای تیمش به ثمر برساند. علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخ پوشان نیز که یک رکورد در تیم ملی ثبت کرده و در بازی مقابل چین ششمین کلین شیت خود را انجام داد در این بازی می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

صنعت نفت نیز با هدایت فیروز کریمی در بازی های قبلی خود نتوانست نتایج دلخواه را کسب کند و با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و اگر بتواند در این بازی خانگی امتیازی را از تیم صدرنشین پرسپولیس بگیرد کار بزرگی انجام داده است.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان