//
کدخبر: ۱۷۴۴۶۱ //

لیست نقل‌وانتقالاتی شفر در دستان فتحی؛ دو بازیکن جدا می‌شوند

استقلال تهران فصل آینده برای قهرمانی در آسیا بسته خواهد شد.

لیست نقل‌وانتقالاتی شفر در دستان فتحی؛ دو بازیکن جدا می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی ارزشمندی مقابل نساجی دست یافت و حالا بازیکنان این تیم با پیروزی در دربی حتی می‌توانند به صدر جدول برسند.

اما یکی از نکات مهم دیدار دیروز کنفراس خبری پس از وینفرد شفر بود، سرمربی آبی‌ها در آستانه سال نو با خبرهای تازه‌اش هواداران استقلال را سورپرایز کرد.

بخش مهمی از صحبت‌های روز گذشته شفر:

ما فصل را با ۶۰ درصد آمادگی آغاز کردیم و الان با ۸۰ درصد آمادگی به رتبه دوم جدول رسیدیم اما نمی‌خواهم سال آینده هم مثل سال گذشته شود. من به مدیر باشگاه نامه زدم و مطالبی به او گفتم که این تیم باید بماند و با بازیکنان باید قبل از اینکه پیشنهاد جدیدی دریافت کنند، قرارداد جدید امضا شود. شاید یکی دو بازیکن ما عوض شوند، اما ما می‌خواهیم این تیم بماند و مدیر باشگاه هم می‌داند من چه می‌خواهم. ما می‌دانیم لیگ در حال تمام شدن است، اما فصل آینده باید کار بزرگی در آسیا و لیگ برتر انجام دهیم. مدیرعامل لیست من را دارد و امیدوارم کارها زودتر شروع شود.

از صحبت‌های بالا این طور می‌توان برداشت کرد که استقلال سال آینده برای قهرمانی در آسیا بسته خواهد شد و سرمربی این تیم قصد دارد اکثر ستاره‌های تیمش را حفظ کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان