//
کدخبر: ۱۷۴۱۶۵ //

اتفاق خاصی که لیکنز در تراکتورسازی رقم زد

جرج لیکنز مربی تراکتورسازی تا کنون در ۷ بازی روی نیمکت این تیم حضور داشته و موفق به کسب ۵ برد و دو تساوی و مجموع ۱۷ امتیاز شد.

اتفاق خاصی که لیکنز در تراکتورسازی رقم زد
به گزارش فرتاک نیوز،

جرج لیکنز مربی تراکتورسازی تا کنون در ۷ بازی روی نیمکت این تیم حضور داشته و موفق به کسب ۵ برد و دو تساوی و مجموع ۱۷ امتیاز شد. او با کسب این نتایج به عنوان بهترین مربی تراکتورسازی در تمامی ادوار از نظر عملکرد در ۷ بازی ابتدایی لقب گرفت.

همچنین، عملکرد بسیار خوب جرج لیکنز در ۷ بازی ابتدایی، نام این مربی بلژیکی را در رده دوم مربیان در تاریخ لیگ برتر قرار داد. برترین مربی تاریخ لیگ برتر از نظر عملکرد آماری در ۷ بازی ابتدایی در این رقابتها، مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان است که از هفته هشتم لیگ شانزدهم جانشین یحیی گل محمدی شد و توانست در ۷ بازی ابتدایی به ۶ پیروزی دست یافته و ۱۸ امتیاز کسب کند.

گفتنی است افشین قطبی هم در ۷ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ایران (روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر هفتم) توانست امتیازاتی برابر با جرج لیکنز بدست آورد اما مربی بلژیکی تراکتور از نظر تفاضل گل، آمار بهتری نسبت به قطبی به ثبت رسانده و از اینرو به عنوان دومین مربی برتر در تاریخ لیگ برتر (از نظر بهترین شروع در ۷ بازی نخست) شناخته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان