//
کدخبر: ۱۷۴۰۸۶ //

جنجال در اهواز؛ سوءتفاهم بزرگ برای کاپیتان سپاهان! +عکس

در جریان دیدار سپاهان و فولاد خوزستان، خطای دید تلویزیونی موجب بروز حواشی بسیاری برای کاپیتان سپاهان و این تیم شد.

جنجال در اهواز؛ سوءتفاهم بزرگ برای کاپیتان سپاهان! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سپاهان اصفهان دقایقی پیش در نبرد هفـتۀ بیست و دوم خود در رقابت‌های لیگ برتر در فولاد آرنا برابر شاگردان افشین قطبی با نتیجۀ تساوی 1_1 متوقف شد تا دست آنها به صدر جدول نرسد و همچنان در ترافیک بالانشینان جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

پس از پایان بازی، در فضای مجازی ادعایی عجیب مبنی بر دریافت 2 کارت زرد توسط مهدی کیانی و باقی ماندن وی در زمین بازی مطرح شد تا شایعات هولناکی پیرامون حضور دست‌های پشت پرده و همان سخنان هیجانی و احساسی همیشگی در ارتباط با این ماجرا شکل بگیرد.

در ادعاهای مطرح شده گفته می‌شد که کیانی در دقایق 44 و 87  از داور بازی 2 بار کارت زرد دریافت کرده است، اما هیچ سند و مدرکی نه درگزارشات ناظرین و نه در ویدیوهای به‌جا مانده از این نبرد یافت نشد تا اینکه منتشر شدن لحظاتی از دقایق پربحث این نبرد، یعنی دقیقه 44، خیال همه را راحت کرد که کیانی به هیچ عنوان 2 کارت زرد دریافت نکرده و صرفا دست داو بالا بوده است که به گمان افراد معترض، در این صحنه او اولین کارت زرد خود را دریافت کرده بوده است!

با توجه به اسناد و مدارک ناظرین و ویدیوی بازبینی شده این بازی، به قاطعیت باید گفت که کیانی تنها یک بار و آن هم در دقیقۀ 87 از داور بازی کارت زرد دریافت کرده و به هیچ عنوان 2 کارت زرد را دریافت نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان