//
کدخبر: ۱۷۳۶۰۳ //

قاتل پرسپولیس، اعتراض سرخ‌پوشان را به سخره گرفت

مهاجم گل‌زن السد قطر بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس، اشتباهات داوری را به ضرر تیمش دانست.

قاتل پرسپولیس، اعتراض سرخ‌پوشان را به سخره گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران در ورزشگاه خانگی السد به مصاف این تیم رفت که در واپسین ثانیه‌های بازی دروازه‌اش باز شد تا بغداد بونجاح باز هم موفق شود دروازه سرخ‌پوشان را باز کند.

این گل در حالی به ثمر رسید که بونجاح در موقعیت صد در صد آفساید قرار داشت. اشتباه مسلم داوری یک امتیاز با ارزش را شاگردان برانکو گرفت تا این تیم با یک امتیاز از دو بازی خود در قعر جدول گروه خودش قرار بگیرد. بازیکنان پرسپولیس که بعد از بازی متوجه تصمیم غلط داور شده بودند، انتقادهای زیادی را بر علیه داوری انجام دادند.

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل هم نامه اعتراض خود درباره اشتباهات داوری در دیدار اول مقابل پاختاکور به ضرر تیمشان را به AFC ارسال کرده بودند.

بغداد بونجاح مهاجم زهردار السد پس از گل‌زنی به پرسپولیس در بازی دیشب گفت:

پرسپولیس به عنوان فینالیست سال گذشته یکی از تیم‌های خوب این مسابقات است که خوشبختانه توانستیم مقابلشان به برتری دست پیدا کنیم. متوجه اعتراض تیم رقیب نمی‌شوم چون آنها بودند که از داوری منتفع شدند . من در حالی این  گل را به ثمر رساندم که در طول بازی داور اشتباهات مهمی را به ضرر ما مرتکب شد و مشخصاً دو پنالتی ما در این بازی گرفته نشد. اعتقاد دارم با وجود برد در این دیدار ضربه بزرگی از داوری خوردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان