//
کدخبر: ۱۷۳۱ //
فرصت خوبی برای هماهنگی نداشتیم؛

فرکی: بازی از دست داور خارج شد/ این برد مبارک پرسپولیس باشد

سرمربی تیم سایپا گفت: مشکل گلزنی داشتیم و با جذب نفرات جدید دنبال حل این مشکل هستیم.

فرکی: بازی از دست داور خارج شد/ این برد مبارک پرسپولیس باشد

حسین فرکی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتردر کنفرانس خبری بعد از بازی، گفت: مثل بازی رفت روی یک اشتباه شکست خوردیم. چند بازیکن جدید جذب کردیم. این بازیکنان فقط سه چهار روز با ما تمرین کردند. فرصت خوبی برای هماهنگی نداشتیم.

وی افزود: بازی یک صحنه مشکوک داوری داشت. هندی که مهدی طارمی انجام داد. داور تلاش کرد خوب قضاوت کند اما بازی از دستش خارج شد. در یک بازی این همه کارت زرد ندیده بودم. 10 نفره شدن پرسپولیس کارمان را دشوار کرد. آنها حالت تدافعی به خود گرفتند و روی ضد حملات دل بستند. می‌توانستیم دقت بیشتری داشته باشیم. اما هر وقت اتفاقی افتاد بازی با توقف روبرو شد این برد مبارک پرسپولیس باشد. پرسپولیس و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستند. بازی تحت تاثیر سوت‌های زیاد داور قرار گرفت. داور در مجموع به ضرر ما سوت زد تا به ضرر پرسپولیس.

سرمربی سایپا در مورد اعترض‌هایش به داور گفت: این مسئله هم به خاطر سوت‌های داور بود و هم به این خاطر که بازیکنان ما می‌توانستند خطا نکنند.

فرکی در ادامه یادآور شد: مشکل گلزنی داشتیم و با جذب نفرات جدید دنبال حل این مشکل هستیم مهاجم سر زن نداریم کسی که بتواند از سمت چپ و راست ارسال کند را نداریم. باید روی زمین کار کنیم. مشکل گلزنی ما مشهود است. باید قبول کنیم که پرسپولیس با 5 گل خورده بهترین دفاع را دارد.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان