//
کدخبر: ۱۷۲۸۰۸ //

فریاد دردناک ستارۀ سابق استقلال در زندان برای نجات؛ علی دایی به دادم برس!

ستارۀ باشگاه استقلال که به دلیل حمل و توزیع مواد مخدر سالهاست در زندان به سر می‌برد، به شکلی دردناک از علی دایی اسطورۀ فوتبال ایران درخواست کمک کرد.

فریاد دردناک ستارۀ سابق استقلال در زندان برای نجات؛ علی دایی به دادم برس!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اکبریان که به دلیل دو بار حمل 350 گرم کراک و 200 گرم شیشه از سوی پلیس دستگیر و بازداشت شده ، از سوی دادگاه با حکم سنگین حبس ابد روبرو شده است و دیگر امیدی به رهایی دوباره ندارد تا با فریادهای خود خواستار حضور علی دایی و یاری او برای یافتن امید دوباره به زندگی و بازگشت به جامعه شود.

اکبریان که در دهۀ 70 یکی از ستارگان با کیفیت و توانمند استقلال محسوب می‌شد، در این باره می‌گوید: در دستگیری اول، یکی از دوستانم در حالی که می‌خواست از دست پلیس فرار کند، بسته حاوی مواد مخدر را به داخل حیاط خانۀ من پرتاب کرد تا پلیس به داخل خانۀ من وارد شود و مرا به عنوان صاحب آن مواد مخدر بشناسد، من در روزهای نخست گفتم که این مواد از آن من نیست، اما دوستانم به من گفتند که اگر قبول کنی که این مواد از آن تو بوده، همه چیز ختم به خیر خواهد شد و برای 350 گرم شیشه، با توجه به اینکه بازیکن مشهور استقلال بوده‌ای، تو را محاکمه نخواهند کرد و سریعاً آزاد خواهی شد! من هم قبول کردم، اما وقتی که به دادگاه رفتم متوجه شدم که حکم همراه داشتن 350 گرم کراک حبس ابد است و این وضع برایم پیش آمد.

-580151

علی اکبریان

دستگیری دوباره من هم بسیار تلخ و در عین بدشانسی بود، برای مدرسۀ دخترم نیاز به پول داشتم و هیچکس به من کمک نکرد، از یکی از دوستانم مقداری پول طلب داشتم اما او گفت که دستش خالی است و پول نقد ندارد، اما 200 گرم شیشه دارد و می‌تواند به جای بدهی من پرداخت کند! من هم که در مرخصی از زندان به سر می‌بردم آن را به سمت کرج حمل کردم تا به فروش برسانم که پلیس به من مشکوک شد و به همراه 200 گرم شیشه دستگیر شدم.

فقط یک درخواست دارم، خواهش می‌کنم صدای مرا به علی دایی برسانید، شنیده ام علی آقا خیلی می تواند به من کمک کند. او اگر یک روز زحمت بکشد و به زندان بیاید گره زیادی از مشکلات من باز می‌شود. از قول من برای او بنویسید آقای دایی! شما که اسطوره فوتبال ایران هستی و همه در دنیا شما را به اسم شهریار فوتبال ایران می‌شناسند برادری بزرگی در حقم کن و یک روز برای ملاقاتم زحمت بکش و بیا. به خدا توبه کرده‌ام و تا آخرین روزی که در دنیا باشم خلاف نمی‌کنم. این روزها به کمک و بزرگی‌ات خیلی نیاز دارم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان