//
کدخبر: ۱۷۲۸۰۷ //

جنجال جدید؛ افشاگری تُند رحمان احمدی از تبانی برابر سپاهان!

رحمان احمدی دروازه‌بان پارس جم جنوبی از سوی برخی هواداران تیم‌های رقیب سپاهان، به تبانی در برابر این تیم متهم شده است. جوآن گالری

جنجال جدید؛ افشاگری تُند رحمان احمدی از تبانی برابر سپاهان!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیروزی سپاهان اصفهان برابر پارس جم جنوبی، عملاً دیگر مدعیان را در تنگنایی سخت و جدی قرار داد تا زردهای اصفهان با یک بازی کمتر نسبت به دیگر مدعیان بتواند با 40 امتیاز در رتبۀ دوم جدول بایستد؛ در این دیدار جنجالی، سپاهان تک گل خود را بر روی اشتباه رحمان احمدی، دروازه‌بان سابق خود در موقعیتی خاص به ثمر رساند تا هواداران تیم‌های رقیب این دروازه‌بان سرشناس و موفق را به تبانی برابر تیم سابق خود محکوم کنند، چرا که از نگاه بسیاری از هواداران، پارس جم جنوبی نمی‌توانسته مقابل سپاهان متحمل شکست شود.

-971446

رحمان احمدی

رحمان احمدی سنگربان پارس جم جنوبی که حسابی از تهمت‌های برخی افراد در فضای مجازی دلچرکین و ناراحت است، به تندی علیه مسائل مطرح شده انتقاد کرد و اظهار داشت: از شب گذشته هجوم وحشتناکی به صفحه اینستاگرام من شد و مجبور شدم صفحه‌ام را ببندم؛ خیلی‌ها از شعور و فرهنگ حرف می‌زنند، ولی نمی‌دانم شعورشان کجاست که چنین مسائلی را عنوان می‌کنند. من در این چند سال بهترین بازی‌هایم را مقابل سپاهان انجام دادم و در این بازی هم خیلی خوب عمل کردم.

آنهایی که تهمت می‌زنند و بحث تبانی را پیش می‌کشند خودشان این کاره هستند.

اگر یک بار فیلم صحنه گل سپاهان را ببینید متوجه می‌شوید که بازیکن خودمان سد راه من شد و اجازه نداد که توپ را بگیرم. در آن صحنه ابراهیم صالحی مانع از این شد که من توپ را جمع کنم. فیلم صحنه گل سپاهان همه چیز را نشان می‌دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان