//
کدخبر: ۱۷۲۶۱۴ //
مجید جلالی:

نساجی با گروه زیادی از بازیکن مصدوم مواجه است

سرمربی تیم نساجی مازندران، تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران را حضور بازیکنان تعویضی تیم پرسپولیس تهران درنیمه دوم دانست و تصریح کرد: با گروه زیادی از بازیکن مصدوم مواجه هستیم.

نساجی با گروه زیادی از بازیکن مصدوم مواجه است
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی پس از کسب تساوی یک بر یک تیمش نساجی مازندران برابر پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران قائمشهر افزود: بازیکنانی نظیر ترابی، بودمیر وکامیابی نیا روند بازی تیم پرسپولیس را کاملاً تغییر دادند و کار را در نیمه دوم برای ما سخت‌تر کرده بودند.

وی ادامه داد: البته در نیمه اول تیم نساجی عملکرد بهتر و قابل قبولی داشت و بار دیگر هم باید تاکید کنم چیزی که باعث تساوی ما شده بود، نفراتی بودند که از نیمکت پرسپولیس آمده بودند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به پرسشی درخصوص داوری این بازی گفت: داوری خیلی خوب و با تجربه عمل کرد و به خوبی بازی را تا پایان اداره کرده بود.

با گروه زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه هستیم

جلالی در ادامه با بیان اینکه با تعداد نفرات زیادی از بازیکنان مصدوم در نساجی مواجه هستیم، گفت: حامد شیری بازیکنان تأثیرگذار تیم ما در تمرینات روز گذاشته مصدوم شد و متأسفانه دراین بازی غایب بود.

وی، ادامه داد: با این حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجودشان بازی کردند، از تماشاچیان وفادار تیم نساجی هم تشکر می‌کنم که در زیر بارش شدید باران تیم نساجی را تنها نگذاشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برابر میهمان صدر جدولی خود به تساوی یک بر یک دست یافت.

نساجی مازندران با این تساوی ۲۳ امتیازی شد وبه رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان