//
کدخبر: ۱۷۱۵۹۰ //

پایان کار نمایندگان ایران با شش مدال در لیگ جهانی کاراته سری آ اتریش

کاراته کاهای ایران در جریان برگزاری لیگ جهانی سری آ اتریش به 2 مدال طلا و 2 نقره دیگر دست یافتند و در مجموع با شش مدال به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

پایان کار نمایندگان ایران با شش مدال در لیگ جهانی کاراته سری آ اتریش
به گزارش فرتاک نیوز،

نفرات برتر اوزان مختلف این مسابقات که از روز جمعه به میزبانی سالزبورگ آغاز شد، دقایقی پیش مشخص شد و این رقابت ها به پایان رسید.
در دیدارهای فینال بخش کومیته کاراته کاهای ایران 2 مدال طلا و 2 نقره دیگر کسب کردند تا بدین ترتیب تعداد مدال های کسب شده نمایندگان کشورمان به شش مدال افزایش یابد.
دروزن منهای 55 کیلوگرم بانوان «طراوت خاکسار» برابر «والنتینا تورو» از شیلی به برتری یک بر صفر دست یافت و قهرمان شد.
در وزن منهای 84 کیلوگرم مردان نیز «مهدی خدابخشی» جوان شایسته کاراته ایران در دیدار نهایی «اوگار آکتاش» کاراته کا نامدار ترکیه ای را با امتیاز 5 بر 2 شکست داد و دومین طلای کاروان اعزامی ایران را کسب کرد.
همچنین «سارا بهمن یار» در وزن منهای 50 کیلوکرم رقابت های بانوان و «صالح اباذری» در وزن بعلاوه 84 کیلوگرم مردان نیز با قبول شکست در فینال این اوزان دستشان از مدال طلا کوتاه ماند و نقره گرفتند.
این در حالی است که «بهمن عسگری» و« ذبیح الله پورشیب» مقارن ظهر امروز با برتری در دیدار رده بندی به مدال برنز این رقابت ها دست یافتند.
با این اوصاف اعضای تیم ملی ملی کاراته ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته سری آ اتریش را تمام کردند. این مسابقات دارای امتیاز در رنکنیگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهیمه المپیک 2020 توکیو است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۵۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان