//
کدخبر: ۱۷۱۳۷۱ //

وداع امیررضا خادم با وزارت ورزش و جوانان/ وزارت رفاه؛ مقصد بعدی خادم

وزیر ورزش و جوانان با تشکر و تقدیر از امیررضا خادم گفت: خادم در پنج سال گذشته خدمات قابل توجهی را به ورزش و جوانان کشور ارائه کرد و از خدمات صادقانه و شایسته ایشان تشکر می‌کنم.

 وداع امیررضا خادم با وزارت ورزش و جوانان/ وزارت رفاه؛ مقصد بعدی خادم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود سلطانی‌فر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از مدتی قبل آقای خادم برای تغییر فضای خدمت، ابراز تمایل کرد که در وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی ادامه فعالیت دهد. البته زمانی هم که من در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بودم مایل بود در حوزه گردشگری مدیریت کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود‌: ورزش خانه آقای خادم به عنوان قهرمانی المپیک و جهان است و ایشان همیشه جایگاه خود را دارد و ان‌شاءالله در مسئولیت جدید موفق باشد.

امیررضا خادم نیز با تشکر از دکتر سلطانی‌فر گفت: از تجربیات آقای وزیر در مدت همکاری‌ام با ایشان بسیار آموختم و مدیریت در کار آقای دکتر سلطانی فر برای من فرصت و تجربه بزرگی بود.

خادم درباره عملکردش در وزارتخانه گفت: در پنج سال گذشته تلاش من کم کردن تنش‌های وزارتخانه با مجلس بود و خوشبختانه توانستیم تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشیم.

وی افزود: در بخش استان‌ها به طرز قابل توجهی سن مدیران کل استان‌ها را کاهش دادیم، به طوری که هم‌اکنون 10 مدیرکل زیر 40 سال داریم و برای اولین بار با درایت وزیر و دولت در ورزش کشور یک مدیر کل زن برای ورزش و جوانان کشور منصوب شد.

خادم از تقویت بخش حقوقی وزارتخانه هم خبر داد و گفت: در این قسمت معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیاز به حمایت و تقویت نیروی انسانی و تخصصی دارد و من از تلاش شبانه‌روزی همه همکارانم تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان