//
کدخبر: ۱۷۱۳۲۶ //

قول کی روش به هوادران فوتبال کلمبیا

کی روش در جدیدترین مصاحبه خود به هواداران فوتبال کلمبیا قول قهرمانی این تیم را در رقابت‌های کوپا آمریکا داد

قول کی روش به هوادران فوتبال کلمبیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت ورزشی کلمبیا، کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را برعهده گرفته است، در گفتگو با رسانه کلمبیایی خبر از آمادگی خود و تیمش برای رقابت‌های کوپا آمریکا داد.

9523765_133

کارلوس کی‌روش درباره حضور کلمبیا در کوپا آمریکا گفت‌: ۳ مورد ساده وجود دارد که امیدواریم به آن دست یابیم. ابتدا شخصیت تیمی باید حفظ شود، پیشرفت نتایج که آن را نیز کسب کرده‌ایم تداوم داشته باشد و در نهایت چیزی که ما در فهرست غیرممکن‌ها قرار می‌دهیم  "قهرمانی" است. اما ما به هواداران خود این نوید را می‌دهیم که با قهرمانی به کشور برگردیم.

کی روش با تور‌های جهانی که به همراه دستیاران خود برگزار کرده بود، بازی شاگردانش از جمله خامس رودریگس، رادامل فالکائو، داوید اوسپینا، کارلوس باکا و سانتیاگو آریاس را از نزدیک تماشا کرد.

تیم ملی فوتبال کلمبیا در اولین حضور کارلوس کی‌روش باید در دیداری دوستانه برابر ژاپن قرار گیرد و بعد به مصاف کره جنوبی برود. کی روش با تیم ملی ایران سابقه پیروزی مقابل کره جنوبی را در کارنامه دارد، ولی مقابل ژاپن در آخرین حضورش روی نیمکت ایران شکست سنگینی را متحمل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان