//
کدخبر: ۱۷۰۸۷ //

تغییرات کی‌روش همیشه جواب می‌دهد/ عکس

سرمربی تیم ایران در مقایسه با دیدار دور رفت مقابل چین چهار تغییر در ترکیب داشت که تاثیرگذار بود.

تغییرات کی‌روش همیشه جواب می‌دهد/ عکس

به گزارش فرتاک نیوز، کارلوس کی‌روش روز شانزدهم شهریورماه سال گذشته در دومین بازی ایران در راه جام جهانی مقابل چین از ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، رامین رضائیان، میلاد محمدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، وحید امیری و سردار آزمون در ترکیب ایران بهره برد.

در آن بازی سید جلال حسینی از دقیقه 23 جانشین منتظری مصدوم شد، مهدی ترابی از دقیقه 73 به جای امیری به میدان آمد و رضا قوچان‌نژاد در دقیقه 76 جای شجاعی را گرفت ولی روز گذشته در ترکیب ایران نسبت به مسابقه رفت با چین، کی‌روش به جای رضاییان از وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و امید ابراهیمی جانشین تیموریان شد که هر دو بازیکن جدید موثر نشان دادند.

دیگر تغییرات ایران نسبت به آن دیدار حضور مهدی طارمی و رضا قوچان‌نژاد از ابتدا به وحید امیری و آزمون بود که این دو بازیکن هم در برد ایران ایفای نقش کردند و گل 3 امتیازی هم توسط مهاجم پرسپولیس به ثمر رسید.

کی‌روش در بازی‌های انتخابی جام جهانی همواره چند تغییر در ترکیب ایران به وجود آورده که مقابل چین هم این کار به خوبی انجام شد و پیروزی مهم دیگری را ثبت کرد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان