تاریخ انتشار: 1397/12/09 12:17
کد خبر: 108301

بادران روی نوار ناکامی/محمد ربیعی موفق ترین سرمربی نارنجی پوشان

شال نارنجی های شهر تهران را می توان ناکام ترین هواداران فصل جاری رقابت های لیگ یک فوتبال ایران قلمداد کرد
بادران روی نوار ناکامی/محمد ربیعی موفق ترین سرمربی نارنجی پوشان

بادرانی ها که از بدو تاسیس تا به امروز همواره درگیر حواشی پر شماری بوده و بر خلاف هزینه کردی نسبتا مناسب به قیاس دیگر باشگاه ها هرگز عنوانی چه در لیگ دو و چه در لیگ یک کسب نکرده اند،در فصل جاری اما عملکرد به مراتب ضعیف تری نسبت به سال گذشته از خود بروز دادند،که عملکرد مدیریتی مالکان این باشگاه را بیش از پیش در معرض انتقادات قرار داده است!

نارنجی پوشان که در فصل گذشته و در هفته های پایانی مسابقات از صعود به لیگ برتر بازماندند و در جام حذفی نیز تا دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیش رفتند،در پایان فصل به یک باره با کوچ محمد ربیعی به اراک مواجه شده و به سراغ مهدی پاشازاده می روند.

پاشازاده که پس از جدائی بحث برانگیزش از نساجی که در نهایت به صعود این باشگاه به لیگ برتر منهی شد راهی بوشهر شده و به سیاق سال های گذشته در لیگ دو تیمی را با شایستگی بالا آورد،در پایان فصل مجددا به لیگ یک بازگشت و این بار سکان هدایت بادرانی ها را به دست گرفت.

اما پاشا در بادران و بر خلاف انتظارها عملکرد نسبتا قابل دفاع خود در نساجی را تکرار نکرد و با شکست برابر باشگاه لیگ دوئی در جام حذفی و حضور در میانه های جدول رده بندی از سمت خود استعفا داد.

مهدی پاشازاده که از موفق ترین مربیان فوتبال ایران در تاریخ رقابت های لیگ دو به شمار می رود،این روز ها با انتخاب شهرداری ماهشهر ته جدولی و شکست در گام نخست با این مجموعه قعر نشین،هواداران خود را به شدت نگران کرده است به طوری که کارشناسان نیز این انتخاب را ریسک بزرگ وی برشمرده،که در صورت سقوط احتمالی،آینده سرمربی گری وی در لیگ یک را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اما با جدائی پاشا زاده از بادران،مربی چند فصل اخیر نارنجی پوشان فرشید استحقاری روی کار آمد که وی نیز با خداحافطی ایزد سیف الله پور از سمت خود کنار کشید تا قرعه این بار به نام فرهاد کاظمی درآید.

عملکرد ضعیف کاظمی در بادران تا بدین جای کار که توانسته بود پاکدشتی ها را مقتدرانه قهرمان نیم فصل نخست رقابت ها نماید،مهر تاییدی بود بر عملکرد و نگاه نامناسب مالکان و ساختار بیمار این باشگاه متمول که در سال گذشته و تا روز های آخر از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رفت.

حال باید به انتظار نشست و دید سرنوشت این باشگاه پر حاشیه لیگ یکی در پایان فصل چه خواهد شد و آیا مالکان این مجموعه از تیم داری پشیمان شده و یا با انتخاب افراد جدید و تغییر نگرش و کسب تجربه بیشتر،مجددا برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده نقشه خواهند کشید.

مالکانی که به طور سهوی و شاید از روی بی تدبیری و خرج هزینه ای گزاف از جیب شخصی،نه تنها خود توفیقی به دست نیاورده اند،که حتی مربیانی چون:اکبر میثاقیان،مهدی پاشا زاده،فرهاد کاظمی و دیگران نیز با حضور در جمع نارنجی پوشان خود به سرنوشت مشابهی مبتلا شدند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368nqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و بادران تهران
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛