//
کدخبر: ۱۷۰۶۸۶ //

کار بسیار سخت استقلال برای حفظ این دو ستاره + عکس

استقلال تهران کاری بسیار دشوار را برای حفظ دو ستارۀ خود در تابستان، پیشِ‌رو دارد.

کار بسیار سخت استقلال برای حفظ این دو ستاره + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال تهران دورۀ هجدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران را با عملکردی سینوسی آغاز کرد و پس از پایان نیم فصل اول آن‌طور که باید نتایج لازم و مورد قبول هواداران را کسب نکرد. اما در نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم وینفرید شفر با جذب چند بازیکن جدید توانست تحولی بزرگ را در ترکیب تیمش بوجود بیاورد و با استفاده از این بازیکنان عملکرد تیم را تا حدود زیادی بهبود ببخشد.
اما این تیم از هم اکنون با مشکل بزرگی برای حفظ این رویه در فصل بعد روبرو شده است. استقلال در پایان فصل گذشته به دلیل کوچ چند ستارۀ تاثیرگذار خود با دردسری بزرگ مواجه شد که گویا این سرنوشت برای بار دوم در انتظار آبی‌ها است. زیرا که دو مهرۀ تاثیرگذار و مطرح آبی‌پوشان قراردادشان در پایان فصل با این تیم به پایان رسیده و باید راهی تیم‌های باشگاهیِ خود شوند.

امید نورافکن و آیاندا پاتوسی، دو ستاره‌ای هستند که با قراردادی قرضی به استقلال آمده و در پایان فصل باید مجدداً راهیِ تیم‌های خود شوند. مسئولان استقلال برای حفظ این دو بازیکن کار دشواری را پیشِ‌رو دارند و باید رضایت مالیِ سنگین باشگاه‌های مالکِ پاتوسی و نورافکن را جلب کنند تا همچنان این دو بازیکن را در اختیار داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان