تاریخ انتشار: 1397/12/08 13:14
کد خبر: 108414

مروری بر بازی های حساس آخر هفته/اوج هیجان در بالا و پایین جدول!

هفته بیستم لیگ برتر بازی های حساس و پراهمیتی را شامل می شود که در سرنوشت تیم ها اثر زیادی خواهد داشت.
مروری بر بازی های حساس آخر هفته/اوج هیجان در بالا و پایین جدول!

رقابت های لیگ برتر فوتبال به آستانه هفته بیستم خود رسیده و فردا بازی های این هفته آغاز می شود.نزدیک بودن تیم های مختلف در جدول لیگ باعث شده این هفته ها حساسیت مسابقات به اوج برسد. با این وجود هفته بیستم به خودی خود نسبت به دیگر هفته ها متمایز است و بازی های بسیار مهمی در آن برگزار می شود.

 

فولاد - استقلال؛ داغ ترین روزهای زمستان قطبی

اولین مسابقه هفته بیستم که در اهواز برگزار می شود، یکی از حساس ترینِ آنها است. فولاد با افشین قطبی در حالی که هفته پیش یک باخت غافلگیر کننده را مقابل نساجی تجربه کرد، به مصاف استقلال می رود. شاگردان وینفرد شفر این روزها یکی از سرحال ترین تیم های لیگ هستند و نیاز به این دارند که دومین شکست متوالی را به فولاد تحمیل کنند.

اما فولاد هم برای زنده ماندن امیدهایش به منظور رسیدن به کورس مدعیان، چشم به بازی های 6 امتیازی با تیم های بالاتر از خود دوخته و پس از شکست تراکتور و پرسپولیس، حالا فکر پشت سر گذاشتن استقلال را در سر می پروراند. افشین قطبی امیدوار است مثل تراکتور که استقلال را در یک بازی حیاتی شکست داد، پس از دو هفته نتیجه مشابهی به استقلال تحمیل کند.

 

تراکتورسازی – سپاهان؛ حساس تر از چیزی که فکرش را می کنید

یکی دیگر از حساس ترین بازی های هفته بیستم که در زمره مهم ترین بازی های فصل نیز قرار می گیرد، جدال تراکتور و سپاهان است. این نبرد مهم در تبریز اثر فراوانی بر تعیین قهرمان نیز خواهد داشت و از همین رو پرسپولیس، پدیده و استقلال هم نگاهی کاملا ویژه به آن دارند. تراکتور و سپاهان در بازی رفت خود به تساوی 2-2 رسیدند. در حال حاضر شاگردان لیکنز برای اینکه حضور خود در کورس قهرمانی را تمدید کنند، باید مقابل صدرنشین لیگ نتیجه خوبی بگیرند و چنین نتیجه ای می تواند یک خبر ایده آل برای سایر مدعیان، به ویژه پرسپولیس و پدیده باشد.

از طرفی امیر قلعه نویی هم در بازگشت به تبریز می خواهد یکی از مهم ترین 3 امتیازهای فصل را دشت کند و فاصله ای نسبتا مطمئن با تعقیب کننده های خود ایجاد کند. این بازی تقابل های جالبی را در خود دارد مثل رویارویی احسان حاج صفی با سپاهان و حضور مجدد ایرانپوریان و کیانی در ورزشگاه یادگار امام.

 

سپیدرود – استقلال خوزستان؛ جایی برای تعارف نیست

بازی های مهم هفته بیستم اما فقط به جدال صدرنشینان محدود نمی شود. در بین تیم های انتهای جدولی هم یک دیدار بسیار مهم روز جمعه برگزار خواهد شد. تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان که اوضاعی نابسامان در جدول دارند، این هفته یک نبرد 6 امتیازی با هم خواهند داشت. در حال حاضر سرخ پوشان شمالی با 12 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و تنها تیمی که پایین تر از آنها جای گرفته، استقلال خوزستان 7 امتیازی است. شاگردان کریم بوستانی که 6 امتیاز را به خاطر بدهی به یک بازیکن برزیلی از دست داده اند، تمام امید خود را به این بازی فوق العاده حیاتی بسته اند و تنها در صورت پیروزی برابر سپیدرود است که می توانند تا حدودی به رقابت برای بقا در لیگ بازگردند.

 

همچنین تیم سپیدرود که در اولین روزهای بدون علی کریمی دچار شوک شده، برای نزدیک شدن به تیم هایی مثل ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان باید از امتیاز میزبانی مقابل حریف جنوبی بهره ببرد و آبی پوشان اهواز را در این بازی مهم شکست دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlj6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لقب بهترین تغییر لیگ هجدهم به فولادی ها اختصاص یافت