//
کدخبر: ۱۷۰۴۴۳ //

پروندۀ جنجالی روز؛ وینفرید شفر مبتلا به آلزایمر است؟!

رفتارهایی که وینفرید شفر از خود ارائه داده است، باعث شده تا شایعه‌هایی مبنی بر مبتلا بودن این مربی آلمانی به آلزایمر مطرح شود.

پروندۀ جنجالی روز؛ وینفرید شفر مبتلا به آلزایمر است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرید شفر سرمربی استقلال که بار دیگر امید و هدف را به شکلی یکدست و از پیش هماهنگ شده، در اردوی آبی‌های تهران نهادینه کرده است، بار دیگر شایعه‌های عجیب و البته سریال‌وار مبتلا بودن به "آلزایمر" را پیش روی خود می‌بیند! شایعه‌هایی که سعید فتاحی، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر متوجه او کرد تا این مربی آلمانی با فراموش کردن توافق قبلی‌اش با فتاحی، علیه خود جریان‌های حاشیه‌ای را ایجاد کند.

وینفرید شفر در مدت زمانی که در تهران حاضر بوده است، چندین و چندبار با ارائه عکس‌العمل‌های عجیب و نه‌چندان مرسوم در دنیای مربیان، آغازگر موج‌های بود که حافظۀ کوتاه مدت او را نشانه می‌گرفت و باعث شد تا او در زیر ذره‌بین جریان‌سازان قرار بگیرد و همواره به دنبال آن باشد که ثابت نماید، آلزایمر ندارد! اما ماجرا از کجا شروع شد؟!!

شفر شاگرد خود، فرهاد مجیدی را نشناخت!

وینفرید شفر در دوران حضورش در امارات، برای اولین بار با ایرانی‌ها کار کرد، فرهاد مجیدی اولین نمایندۀ ایران بود که سابقۀ همکاری با این مربی آلمانی را در کارنامۀ خود به ثبت رسانده بود و دست برقضا ارتباطی تنگاتنگ و بسیار نزدیک را با او تجربه کرد، اما در عین ناباوری، وینفرید شفر هنگامی که عکس خود را به همراه فرهاد مجیدی در دوران حضورشان در الوصل امارات بر روی جلد یکی از نشریان داخلی دید، از نزدیکانش پرسید: این مرد که در کنار من ایستاده است کیست؟! او چقدر برایم آشناست!!

وینفرید نام پرسپولیس را فراموش کرد!

طبق روال مرسوم همیشگی، مربیان دو تیم استقلال و نساجی مازندران در کنفرانس خبری پس از بازی در برابر خبرنگاران حاضر شدند، که یکی از خبرنگاران از شفر در ارتباط با برنامۀ استقلال در دیدار  حساس هفتۀ بعد و شناختش از رقیب پرسید که این مربی برای لحظاتی سکوت کرد و پس از کلافه شدنش که خبرنگاران را حسابی متعجب کرده بود، از مدیر رسانه‌ای آبی‌ها، پرسید: نام حریف بعدی ما چه بود؟!

شفر 3 بار نام یک پیشکسوت را پرسید!

یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال بر این حواشی دامن بیشتری زد، او مدعی شد که وینفرید به دلیل آلزایمر، پسرش را به تهران آورده است تا بتواند به او کمک کند و مسائل را برایش یادآوری نماید، این پیشکسوت که به طور گسترده در نشریات تقویت کننده ادعای آلزایمر داشتن شفر بود و هرگز نامش هم فاش نشد، مدعی شد که 3 بار بر سر تمرینات استقلال رفته است و هر سه بار شفر نام او را پرسیده است و از نزدیکان خواسته است که به او توضیح دهند کیست و برای چه بر سر تمرینات حاضر می‌شود!

فتاحی: آلزایمر نه، فراموشکار است!

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایران که پیش‌تر تغییراتی را با هماهنگی باشگاه استقلال در برنامۀ برگزاری بازی های این تیم به دلیل تداخل یافتن نبردهای لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا اعمال کرده بود، .وقتی با اعتراض عجیب شفر در فشردگی برنامه‌ها روبرو شد، اذعان داشت: من با او پیش‌تر به صراحت صحبت کردم و به توافق رسیدیم، من هرگز نگفته‌ام که او آلزایمر دارد، اما او به نظر می‌رسد که فراموشکار است که آن صورت جلسه را هم به یاد نمی‌آورد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان