تاریخ انتشار: 1397/12/06 15:31
کد خبر: 108656

سرپرست تراکتورسازی: بازی با سپاهان یک بازی شش امتیازی است

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد که آنها در بازی با سایپا بابت بی‌کیفیت بودن زمین و اشتباهات داوری اذیت شدند.
سرپرست تراکتورسازی: بازی با سپاهان یک بازی شش امتیازی است

حسن آذرنیا در مورد تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل سایپا اظهار داشت: ما در نیمه اول تراکتورسازی همیشگی نبودیم و در نیمه دوم هم تلاش کردیم به برد برسیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم، ولی در نهایت فقط یک امتیاز گرفتیم. فکر می‌کنم تساوی در این بازی نتیجه‌ای عادلانه بود. البته تیم ما بابت بی‌کیفیت بودن زمین چمن و برخی اشتباهات داوری اذیت شد. تراکتورسازی روی زمین فوتبال بازی می‌کند، ولی در این بازی به دلیل خرابی زمین چمن نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام دهد.

وی با اشاره به عملکرد داور و اعتراض تراکتوری‌ها در مورد کارت زردی که اشکان دژاگه گرفت، بیان کرد: به نظر من کمیته داوران باید در انتخاب داوران عملکرد بهتری داشته باشد. الان اکثر بازی‌ها حساس است و تیم‌ها برای کسب قهرمانی، سهمیه یا فرار از سقوط می‌جنگند و این خوب نیست که اشتباهات داوری در نتیجه یک بازی تأثیرگذار باشد. امیدوارم از این به بعد در انتخاب داوران سنجیده‌تر عمل شود.

آذرنیا در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: ما متأسفانه اشکان را در بازی با سپاهان در اختیار نداریم، ولی کادر فنی قطعاً تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر خواهد گرفت. در ضمن تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند خودشان را نشان دهند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: بازی با سپاهان برای هر دو تیم یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. ما در این بازی میزبان هستیم. مقابل سپاهان منتظر بیش از 70 هزار تماشاگر هستیم تا با حمایت آنها در این بازی مهم به برد برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ew6np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانی:  نمی‌توان در این فصل از استقلال توقع قهرمانی داشت/ اخراج شفر درست نیست