تاریخ انتشار: 1397/12/05 21:58
کد خبر: 108737

استقلال 3 - ذوب آهن 0؛ صعود استقلال به رده چهارم با درخشش مجدد پاتوسی

دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3-0 در دیدار معوقه لیگ برتر به پایان رسید.
استقلال 3 - ذوب آهن 0؛ صعود استقلال به رده چهارم با درخشش مجدد پاتوسی

بازی در دقایق اول بیشتر در میانه میدان در جریان بود. اما بازی با سرعت بالا آغاز شد. در دقیقه 6 بازی توپ پشت محوطه جریمه به پاتوسی رسید شوت محکم پاتوسی را رشید مظاهری ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را فرشید اسماعیلی تبدیل به گل کرد. در دقیقه 10 شوت مطهری را رحمتی به راحتی در اختیار گرفت. در دقیقه 17 پاس خوب وریا غفوری به پاتوسی رسید که ضربه خطرناک این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 30 تیم ذوب آهن صاحب ضربه آزاد شد که سید محمد حسینی شلیک زیبایی را روی این صحنه روانه دروازه استقلال کرد که بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.  در دقیقه 40 با بازی ترکیبی و زیبای بازیکنان استقلال پاس وریا غفوری به پاتوسی رسید و پاتوسی به راحتی دروازه ذوب آهن را باز کرد.

در دقیقه 50 پاس صیادمنش، فرشید باقری را با دروازه بان ذوب آهن تک به تک کرد که ضربه روی پای این بازیکن را رشید مظاهری راهی کرنر کرد.دقیقه 51 تیم استقلال صاحب ضربه کرنر شد که ارسال کرنر پاتوسی را محمد دانشگر تبدیل به گل سوم کرد. در دقیقه 63 پاس زیبای صیادمنش به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه اسماعیلی را باز هم مظاهری دور کرد.

 در دقیقه 71 پاس فرشید باقری به محسن کریمی رسید که کریمی در حالی که موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت از فرصت استفاده نکرد و شوت این بازیکن به بیرون رفت. تیم استقلال در دقیقه 88 صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی را محسن کریمی از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpgnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال / حرکت جالب استقلالی‌ها در تولد اسماعیلی