تاریخ انتشار: 1397/12/05 21:50
کد خبر: 108738

واکنش جالب کلوپ به نمایش ضعیف محمد صلاح

یورگن کلوپ کسب یک امتیاز برابر منچستریونایتد را رضایت بخش توصیف می کند.
 واکنش جالب کلوپ به نمایش ضعیف محمد صلاح

لیورپول در شبی که در برخی صحنه ها خوش شانس بود، در خانه منچستریونایتد به تساوی بدون گل دست یافت و با یک امتیاز برتری نسبت به سیتی در صدر جدول قرار گرفت.

کلوپ گفت: "هر دو تیم امتیاز از دست دادند اما ما یک امتیاز گرفتیم و این اتفاق خوشایندی است. بسیاری گفتند که این بدترین مقطع برای بازی کردن برابر یونایتد بود و اینگونه نیز شد. ما بازی را همانطور که می خواستیم شروع کردیم اما سپس بحران آسیب دیدگی ها آغاز شد.

مصدومیت های متوالی ریتم بازی را از جریان انداخت و گرچه من نمی گویم این اتفاق باید رخ می داد اما به هر حال اینگونه شد. نیمه دوم عملکرد قابل قبولی نداشتیم اما نیمه دوم خیر، یونایتد نیز یک موقعیت بسیار خوب داشت که آلیسون آن را مهار کرد و باقی اتفاقات روی ضربات ایستگاهی شکل گرفت.

ما انتظار داشتیم فوتبال بهتری بازی کنیم. اگر ما همانگونه که شروع کردیم می توانستیم ادامه بدهیم پیروز می شدیم اما این اتفاق رخ نداد. یک امتیاز گرفتیم و این شاید فراتر از انتظار بسیاری از بینندگان بود. ما ریتم بازی خود را از دست دادیم و دوباره موفق به ایجاد هماهنگی نشدیم. ما توپ را در لحظات مهمی از دست می دادیم و نمی توانستیم آن را در محوطه یونایتد نگه داریم.

قبل از بازی، یونایتد بخت اول پیروزی بود اما اتفاقات در جریان بازی تغییر کرد. ما از این بازی یاد خواهیم گرفت و من معتقدم بسیاری از بازیکنان واقعا درخشان و فوق العاده بودند.

من نمی دانم چرا صلاح خوب بازی نکرد اما من اینجا نیستم که ناامید شوم. من اینجا هستم که به بازیکنان کمک کنم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و آنها می خواهند چنین کاری انجام دهند اما گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nljoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بدترین خبر ممکن برای یورگن کلوپ و لیورپول