تاریخ انتشار: 1397/12/05 13:27
دیداری 6 امتیازی برای فرار از سقوط؛
کد خبر: 108804

پیش بازی اروند خرمشهر - شهرداری تبریز؛ هت‌تریک افاضلی در بردن؟!

اروند خرمشهر در هفته هفتم دور برگشت لیگ یک میزبان شهرداری تبریز است.
پیش بازی اروند خرمشهر - شهرداری تبریز؛ هت‌تریک افاضلی در بردن؟!

تیمهای فوتبال اروند خرمشهر و شهرداری تبریز در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۱۵ دو شنبه ۶ اسفند ماه در استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته هشتم لیگ یک در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم اروند به اتمام رسید. تیم فوتبال اروند خرمشهر نیم فصل دوم را با نتیجه تساوی ۱-۱ در خانه حریف آغاز کرد و حالا در هفته هفتم نیم فصل دوم پذیرای شهرداری تبریز است.

این بازی به نحوی دیداری 6 امتیازی خواهد بود. هر دو تیم 21 امتیازی هستند با این تفاوت که اروند از 21 بازی به چنین امتیازی رسیده است و شهرداری تبریز با 20 بازی. قطعا باخت هر یک از تیم‌ها، می‌تواند گام بلندی برای آنها در راه سقوط به لیگ دو محسوب شود.

باتوجه به شرایط مالی و مدیریتی بد دو تیم شهرداری تبریز و اروند خرمشهر، این بازی برای هر دو تیم حکم فینال را دارد. باخت در هر یک از تیم‌ها می‌تواند سبب تغییرات عمده در تیم‌ها شود.

شاگردان افاضلی در تلاشند تا بتوانند برای مردمان شهرشان سومین پیروزی پیاپی را به دست بیاورند تا افاضلی فعلا در جایگاه خود ماندنی باشد و رو به جلو حرکت کند و از طرفی دیگر تیم شهرداری تبریز می‌داند که چه کار سختی در مقابل تیم روحیه گرفته‌ی اروند دارد اما با تمام وجود تلاش خودش را خواهد کرد تا جایگاهش در جدول را به اروند ندهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bqzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی آذری ها میهمان جنوبی دارند / سه امتیازی که برای میثاقیان از نان شب واجب تر است!

از بازی مرگ و زندگی در تبریز تا تب و تاب جنوبی ها در بوشهر
اختصاصی| تمام احتمالات صعود چهار تیم گروه یک؛

پیش بازی اروند خرمشهر - شهرداری تبریز
اختصاصی| کدام یک معادلات را بر هم می‌زنند؛