//
کدخبر: ۱۶۹۶۷۴ //

بازیکنان تیم‌ملی‌ایران تقابل با ستاره بارسلونا را از دست دادند + عکس

به نظر می‌رسد اردوی تیم ملی ایران برای تورنمنت چهارجانبه چین لغو شده است.

بازیکنان تیم‌ملی‌ایران تقابل با ستاره بارسلونا را از دست دادند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی‌روش پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2019 امارات با قطع همکاری با تیم کشورمان برای همیشه ایران را ترک کرد و هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت.

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش، قرار بود خیلی زود سرمربی جدید تیم مشخص شود و هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد. تا این لحظه بر خلاف اسامی زیادی که شایعه شده بود به عنوان سرمربی روی نیمکت ایران خواهند نشست، هنوز سرمربی تیم مشخص نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از ترک ایران توسط کی‌روش، در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود تیم ملی ایران در تورنمنت چهارجانبه چین در فروردین 97  شرکت خواهد کرد. البته اخبار منتشر شده حاکی از قطعی شدن حضور تیم‌های چین، ازبکستان، اروگوئه و تایلند در این مسابقات دارد و این نشان می‌دهد حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات منتفی شده است.

-802577

تورنمنت چهارجانبه چین

برنامه این تورنمنت هم به شکلی است که ابتدا چین و تایلند به مصاف هم خواهند رفت و بعد از آن ازبکستان به دیدار اروگوئه خواهد رفت و رو در روی یاران کاوانی و سوارز قرار خواهد گرفت. برنده این دو دیدار هم بازی فینال را برگزار خواهند کرد و تیم‌های بازنده به دیدار رده بندی خواهند رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان