تاریخ انتشار: 1397/12/02 13:12
کد خبر: 109189

فاش شد؛جزئیات قرارداد منشا با استقلال/عجیب و باور نکردنی!

قرارداد مهاجم نیجریه‌ای استقلال می‌تواند تا ۵۰۰ هزار دلار ارزش پیدا کند.
فاش شد؛جزئیات قرارداد منشا با استقلال/عجیب و باور نکردنی!

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای سابق پرسپولیس چندی پیش با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست. قراردادی که نیم فصلش به صورت قطعی و یک فصل دیگر با توافق طرفین قابل تمدید است.

نکته جالب اینجاست که ارزش قرارداد منشا تا نیم فصل ۸۳ هزار دلار است، اگر در این مدت منشا توانست نظر کادر فنی را جلب کند و در گلزنی و ارسال پاس گل موفق باشد تا ۱۲۰ هزار دلار دیگر به قراردادش در نیم فصل اضافه می‌شود و مجموع قراردادش می‌تواند تا دویست‌هزار دلار افزایش پیدا کند.

در صورت تمدید قرارداد منشا برای فصل آینده، قرارداد جدیدش بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. یعنی اگر برای منشا همه چیز بر وفق مراد باشد و این نیم فصل را به خوبی در استقلال سپری کند قرارداد یک و نیم ساله او با استقلال نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود که پول بسیار سنگینی است.

این در شرایطی است که منشا بعد از اینکه از پرسپولیس کنار گذاشته شد می‌خواست در تهران فوتبالش را ادامه بدهد به خاطر همین ۷۰۰ هزاردلار به پدیده و ۷۵۰ هزار دلار به فولاد و صنعت نفت که او را می‌خواستند پیشنهاد قرارداد برای یک و نیم فصل داده بود که مورد موافقت این تیم‌ها قرار نگرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw8nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 2 موقعیت از دست رفته برای منشا/سومین موقعیت گل می‌شود؟