//
کدخبر: ۱۶۹۰۳۳ //

می‌خواستم بیرانوند را فریب دهم!

مسعود ریگی، هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو تأکید کرد که بازیکنان این تیم در ضربات پنالتی تحت تأثیر حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار نگرفتند.

می‌خواستم بیرانوند را فریب دهم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود ریگی درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: واقعاً حیف شد که باختیم. ما نمایش خوبی در این بازی داشتیم. کمتر تیمی بوده است که در ورزشگاه آزادی با چنین کیفیتی مقابل پرسپولیس بازی کرده باشد. می‌توانستیم با عبور از این تیم به مرحله نیمه نهایی برویم، ولی متأسفانه در ضربات پنالتی بازنده شدیم.

وی در مورد این‌که آیا بازیکنان پدیده در زدن ضربات پنالتی تحت تأثیر علیرضا بیرانوند قرار گرفتند، تصریح کرد: اصلاً این‌طور نبود که تحت تأثیر حضور بیرانوند قرار بگیریم. ما در تمرینات هم خیلی خوب پنالتی می‌زدیم، ولی نمی‌دانم در مسابقه چه اتفاقاتی رخ داد. نمی‌دانم چرا ضربه‌ها آن‌طور به هوا می‌رفت. دو بازیکن پرسپولیس هم چنین ضربه‌هایی زدند.

هافبک تیم فوتبال پدیده شهرخودرو با اشاره به پنالتی که خودش از دست داد، گفت: من می‌خواستم طوری ضربه بزنم که بیرانوند را فریب بدهم. این اتفاق هم رخ داد، ولی متأسفانه ضربه‌ام به بیرون رفت. فکر می‌کنم در آخرین لحظه توپ را خوب نگاه نکردم. در ضمن در سال‌های اخیر پیش نیامده بود که پنالتی از دست بدهم.

ریگی در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما مدعی قهرمانی هستیم و حالا تمام تمرکزمان روی بازی‌های لیگ برتر است. تا آخرین هفته برای قهرمان شدن می‌جنگیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان