//
کدخبر: ۱۶۸۷۲۰ //

اعلام حمایت کامل شفر از آیاندا پاتوسی!

وینفرید شفر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پارس جم جنوبی از آیاندا پاتوسی اعلام حمایت کرد.

اعلام حمایت کامل شفر از آیاندا پاتوسی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید حریف فردای ما تیمی محکم است و ما باید پاس‌های بلند آنها را متوقف کنیم.

 وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی اظهار داشت:

    در ابتدای صحبت‌هایم از بابت حادثه بمب‌گذاری که چند روز پیش اتفاق افتاد ابراز ناراحتی کرده و بابت شهید شدن چند نفر تسلیت خودم را اعلام می‌کنم.

وی در ادامه افزود:

    حریف فردای ما تیمی محکم است و ما باید پاس‌های بلند آنها را متوقف کنیم. ما بازی شهر جم را به خاطر همین موضوع باختیم و باید در محوطه جریمه‌ تیم حریف پاس‌های بیشتری بدهیم تا بتوانیم حربه حریف فردایمان را خنثی کنیم.  

شفر ادامه داد:

    در بازی قبل فقط یک اشتباه داشتیم و در خانه حریف روی یک ضدحمله گل خوردیم، در بازی فردا باید در میانه میدان این بازی را کنترل کنیم و سخت تلاش کنیم و زحمت بکشیم، باید با همه وجود همانطور که در تمرینات و در داخل زمین هستیم، در داخل زمین هم تلاش کنیم و وظایف‌مان را انجام بدهیم. امیدوارم فردا تماشاگران پرتعدادی به ورزشگاه بیایند زیرا به حمایت آنها نیاز داریم و با حمایت هواداران که یار دوازدهم ما هستند، تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه نفرات جدید تیمش چقدر در شرایط خوبی قرار دارند، گفت:

    بازیکنان جدید ما دیر به تمرینات اضافه شدند. ایسما نیاز به تمرینات بیشتری دارد و پاتوسی هم همینطور، زمانی که لیگ ما تعطیل بود من در سایت اینستات عملکرد این بازیکنان را می‌دیدم و می‌دانستم ایسما مدتی است بازی نکرده و در تعطیلات بوده است. البته پاتوسی در آفریقا بازی می‌کرد و من اعتقاد دارم لیگ کشور ایران حتی از آفریقا هم محکم‌تر است. پاتوسی بازیکن باهوشی است و پاس‌های خوبی می‌دهد، اما ایسما هنوز شرایط نود دقیقه‌ای ندارد و ما هم برای این نفرات تمرینات اختصاصی گذاشته‌ایم، هر چند شرایط منشا از دو خارجی دیگرمان بهتر است.  

سرمربی تیم استقلال در خصوص نقش فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم گفت:

    مجیدی عضوی از کادر فنی ما است مثل میگوئل کولی، مارتین و بیژن طاهری، او اولین تجربه مربیگری را پشت سر می‌گذارد و من باید اشاره کنم در تیم ما مربی یک، دو و سه وجود ندارد. ما همه در کنار هم هستیم و نقاط ضعف و قوت را برطرف می‌کنیم. یکی از مسائل مهم هم این است که فرهاد مجیدی فارسی صحبت می‌کند و راحت می‌تواند خیلی صحبت‌ها را در کنار خط به بازیکنان منتقل کند. او مهاجم بسیار خوبی بوده و در امارات هم برای تیم من بازی کرده و می‌تواند یک الگوی خوب برای مهاجمان جوان تیم ما مثل صیادمنش، آقایی و بقیه باشد. مجیدی ذهنیت و خلق و خوی بازیکنان ایرانی را خوب می‌شناسد و با روحیات آنها آشنا است و ما هم به خوبی از وی استفاده می‌کنیم.  

شفر در مورد اینکه پاتوسی فردا مقابل پارس جنوبی بازی خواهد کرد یا نه، اظهار داشت:‌

    شایدبازی کند، باید ببینیم در آخرین تمرین قبل از بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد. او بسیار مثبت و باروحیه است، حتی زمانی که نمی‌توانست بازی کند مدام می‌گفت چرا نمی توانم بازی کنم، خودش مشتاق بود که بازی کند. اکنون باید ببینیم در آخرین تمرین شرایط چگونه است.  

شفر با اشاره به جلسه‌اش با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:

    یک نکته را باید بگویم، چند روز پیش در تمرین استقلال گفتند که با مدیرعامل استقلال باید جلسه داشته باشیم، از دیشب این جلسه برگزار شد و خیلی جلسه خوبی بود، با مدیرعامل باشگاه در مورد تمام مسائل صحبت کردیم، من بارها گفته‌ام که می‌خواهم استقلال جدیدی بسازم، دیشب هم در مور مسائل مختلف صحبت کردیم. مهم است که ما هم مشکلات و مسائل را حل کنیم، همه می‌توانیم کمک  کنیم، هدفم کمک کردن است. با تجربیاتی که در فوتبال دارم و با آن آشنا هستم، من و مدیرعامل باشگاه می‌گوییم که استقلال در جایگاه اول است و هیچ کس نمی‌تواند در این خانواده مشکل درست کند.  

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که در جلسه شب گذشته‌اش با مدیرعامل این باشگاه آیا مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفت یا خیر، گفت:‌

    ما در مورد همه مسائل با هم حرف زدیم، لیستی از مسائل و  مشکلات را به مدیرعامل ارائه کردم و فکر می‌کنم خیلی از شما نمایندگان رسانه‌ها هم مشکلات ما را می‌دانید. مهم این است که قدم به قدم جلو رفته و مشکلات را حل کنیم. استقلال تیم بزرگی است که در همه جا هوادار دارد، ما در تبریز حدود دویست تماشاگر داشتیم که حتی سنگ هم خوردند، ما باید برای آنها کار کنیم نه اینکه فقط صحبت کنیم و بگوییم می‌خواهیم فلان کار را انجام بدهیم. من نسبت به تماشاگران استقلال مسئول هستم و می‌دانم که آنها از تیم ما حمایت می‌کنند.  

شفر در پایان گفت:

    ما در فرصت کوتاهی هم باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم، سال گذشته گروه سختی داشتیم و امسال گروهی سخت‌تر، شما دیدید که الهلال و الدحیل چه پولهایی برای جذب بازیکنان جدید هزینه کردند، البته من معتقد هستم بهترین بازیکن بازی را نمی‌برد و همیشه بهترین تیم است که برنده بازی می‌شود. ما هنوز به آن زمان نرسیده‌ایم و فردا بازی مهمی داریم، اولین برنامه ما فعلا دیدار با پارس جنوبی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان